כיום, עסק שלא מפרסם עצמו ברשת זה עסק שלא קיים. פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים כאחד הוא אחת הפלטפורמות פרסום החשובות שיש להן כוח ממשי בקידום ומינוף עסקים. פרסום דיגיטלי הוא שם כולל לדרכים שונות שבהן ניתן לפרסם באינטרנט: באמצעות גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב ועוד. אין דרך יותר טובה ויעילה להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי ולבצע עסקים מאשר דרך הרשת – זה קל, נוח, ומרביתנו ממילא פונים לגוגל על מנת למצוא שירותים ומוצרים, כך שפרסום עסקים עד כדי כך מוטמע בחוויית המשתמש ממילא.
לפרסום דיגיטלי מספר יתרונות מיידים על פלטפורמות פרסום מסורתיות וגדולות יותר כמו טלוויזיה, עיתונות, רדיו ושילוטים למיניהם. ראשית, הוא בדרך כלל זול יותר מכל אחת מהאופציות הנ״ל, ובה בעת ממוקד יותר, יעיל יותר ומותאם אישית לכל עסק באשר הוא.
לא חייבים להוציא הון תועפות על פרסום
עסק קטן הוא גם עסק שמוגבל בתקציב. לכן, אין שום סיבה לנסות לפרסם בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות. לפלטפורמות הפרסום הללו יש רוחב יריעה גדול וחסר מיקוד וסביר שרוב מי שיחשפו לפרסומת של העסק שלכם בהן, היא לא תהיה רלוונטית לו. עוד יותר מכך, מרביתנו מתעלמים מפרסומות בטלוויזיה, בעיתון וברדיו כי הן יופיעו בסמיכות לעוד עשרות אחרות שלא יעניינו אותו. בסופו של דבר הפרסום יהיה בזבוז כסף משווע.
לכן, פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים הוא פתרון מצוין. קמפיינים פרסומיים בפייסבוק ואינסטגרם למשל יכולים להיות ממוקדים וניתן לשלם במדרגות סכומים על פי רמת החשיפה. ראשית יש להגדיר קהל משתמשים על פי פרמטרים שונים כמו טווח גילאים, תחומי עניין, אזור גיאוגרפי, ולאחר מכן לבחור את רמת החשיפה ואת תקופת הזמן שבה הקמפיין ירוץ: החל ממאות משתמשים לעד עשרות אלפי וכן גם משבוע עד לחודשים. הפרמטרים שמגדירים את הקהל שייחשף לפרסום שלכם עוזרים למקד אותו בלקוחות שיתעניינו בו, שיהיה להם רלוונטי ומסקרן.
פרסום דיגיטלי באמצעות אתר
פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים מחייב אתר לעסק. אם יש דרך מצוינת לקדם את העסק שלכם באינטרנט זה באמצעות קידום אורגני בתוצאות החיפוש בגוגל. מה זה אומר? קודם כל, יש לפתוח אתר לעסק שמפרט את השירותים, המוצרים ודרכי ההתקשרות שלו. אל האתר יש להעלות תכנים רלוונטיים על העסק באופן קבוע, המכילים מילות מפתח שיקדמו אותו בתוצאות החיפוש. נניח למשל, שאתם מחפשים מתקין מזגנים מקצועי בראשון לציון, עשר התוצאות הראשונות בגוגל יהיו האתרים עם הכי הרבה תוכן ושקלעו למספיק מילות מפתח מהחיפוש שלכם. כדאי לשלב כמה שיותר מילים נרדפות וחלופיות למילות החיפוש, כמו למשל ״מזגן התקנה״ ״מתקין מזגן בראשל״צ״ וכדומה.
את האתר שלכם תוכלו גם לקשר לפרסומים ברשתות החברתיות כדי שלקוחות פוטנציאליים המתעניינים בשירות או מוצר שלכם יוכלו לקבל פירוט ומידע נוספים, דרכי התקשרות ואף הצעות מחיר. האתר שלכם ישמש ככלי ליצירת התדמית שלכם כעסק בדיגיטל, למתג אותו, ולהגיע לכמה שיותר קהלים באמצעות כמה פלטפורמות.
סוכנות דיגיטל לפרסום העסק
עסק קטן משמע תקציב מוגבל אך גם משאבים ואנרגיה מוגבלים. לכן, עסקים רבים פונים לסוכנויות דיגיטל שמציעות שירותים של פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים. הן מציעות את המומחיות והידע המקצועי שלהן בכל הנוגע לפרסום ברשת. החל מיצירת מיתוג לעסק, הקמה ובנייה של אתר, העלאת תכנים קבועים לאתר ולרשתות החברתיות, שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם על ידי יצירת קמפיינים, טרגוט קהלים ואף ניתוח של הקמפיינים הפרסומיים שכבר יצאו לאור. אין ספק שלהיעזר בסוכנות מסוג זה יקדם את העסק שלכם מה שיתבטא בסוף בעיקר בהגדלת מכירות משמעותית.