פרסום באינסטגרם לעסקים קטנים – פרסום עם קונספט

אינסטגרם החלה את הפעילות שלה כתוכנה לשיתוף קבצי תמונות, אבל מאז הרבה מאוד השתנה והיום היא מהווה את אחד מערוצי החשיפה הכי מבוקשים ופופולריים ברשת ובעיקר למפרסמים וקהלי יעד בגילאים מסוימים ומתחומי צריכה שונים. 

גם פרסום באינסטגרם לעסקים קטנים מומלץ שייעשה ע"י איש מקצוע שמכיר את כל האותיות הקטנות והטיפים שגורמים לכל קמפיין בו להצליח.

הפיכתו של האיסנטגרם לכלי פרסומי עבור עסקים רק הולך ומשתפר כל הזמן באמצעות כלים נוספים טכנולוגיים שנועדו להוביל כל קמפיין להצלחה ולתוצאות הכי אופטימליות עבור כל לקוח.

מערכת הקידום של האינסטגרם המשותפת עם מערכת הקידום הממומן של פייסבוק מסייעת לכל מותג לקדם מגוון עצום של תכנים לקהלי יעד מגוונים בכל זמן ומקום עם חשיפות אדירות על התוכן שלנו- אם משקיעים בו כמובן וצריך להשקיע בו.

אינסטגרם במהפכה

אינסטגרם נמצאת היום בשיאה של מהפכה גדולה בכלי הפרסום שלה. פרסום באינסטגרם לעסקים קטנים מאפשר היום קידום תכנים בתשלום באמצעות המערכת של התוכנה הזו בצורה הכי פשוטה וקלה. 

מערכות הפייסבוק והאינסטגרם אחד הן אבל חשוב לומר כי כל אחת היא מדיה שונה לגמרי עם כללים ואופי אחר של פרסום וניהול קמפיין בפייסבוק שונה מאשר ניהול קמפיין באינסטגרם.

קידום ממומן באינסטגרם, נחשב היום כאחד מהכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים העומדים לרשות עסקים בארץ ובעולם ויש ברשת הזו היום מעל מיליארד משתמשים פעילים, ואפשר לראות כל העת את העלייה במשתמשים באינסטגרם לעומת הפייסבוק. 

ניהול עמודי אינסטגרם דורש הבנה עסקית, בניית אסטרטגיה נכונה המתאימה לעסק וכן יצירתיות. זהו בעצם המתכון המנצח שיוכל לגרום לחברה שלכם לבלוט מעל כל השאר עם קמפיין מקורי, נכון ומדויק לצרכים שלכם. 

הכי חשוב באינסטגרם- אינטראקציה עם הגולשים 

אחד הפרמטרים שקובעים הצלחה של דף באינסטגרם היא היכולת של הדף הזה לנהל אינטראקציה עם הגולשים. בנייה של אסטרטגיה מתאימה עבור כל קהל יעד ומותג באופן אטרקטיבי ומקורי היא בעצם כוחו של החשבון באינסטגרם והיכולת לעורר ולגרום לאינטראקציה עם הגולשים. 

ככל שמדובר בכל פרסום באינסטגרם לעסקים קטנים, חשוב מאוד שהתכנים יהיו מאוד תכליתיים, קצרים ולעניין ויעבירו במדויק את המסר שהמותג רוצה להעביר לעוקבים. זו יכולה להיות תמונה, זה יכול להיות סרטון או פוסט אבל הוא חייב לעורר עניין ולהיות מקורי. 

כמה שיותר סרטונים יצירתיים ואינטראקטיביים זה נהדר בכל מה שקשור להנעה לפעולה של הקהלים ויצירת קשר עמם. האלגוריתם של איסנטגרם אוהב אותם את הסרטונים ויש להם עדיפות אצלו כך שהוא בהחלט יוכל לתת להם עדיפות גם בפני אלה שאתם רוצים שיראו אותם. 

פרסום עם קונספט 

מומחה שיווק דיגיטלי לעסקים מציין שמאחורי כל פרסום באינסטגרם לעסקים קטנים חייב לעמוד קונספט. הוא תוצר של סיעור מוחות והוא זה שבעצם מגדיר את הכיוון של הפוסטים והתמונות או הסרטונים באינסטגרם. אל תעשו את מה שאחרים כבר עשו, צאו מהקופסה ומצאו רעיונות יותר טובים. אל תהיו באוקיינוס הכחול עם כל השאר תיצרו את האוקיינוס שלכם.

גם סרטון של כמה שניות יכול להיות יותר חזק מסרטון ארוך ומשעמם כמו גם תמונה אחת ששווה סרטון ואלף מילים תלוי כמובן מה אתם רוצים להגיד, והאם הצלחתם לומר זאת.

הצלחה באינסטגרם מתחילה מבחירה נכונה של משרד פרסום דיגיטלי אשר מעסיק אנשים יצירתיים שיודעים להביא קונספט לקמפיין וכזה שמשרת במאה אחוז את המטרות של המותג ושל הקמפיין המסוים.

קראו גם על: מיתוג לעסקים קטנים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?