אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של מיתוג עסקי לעסקים קטנים, הוא בניית אתרים ולהם יש ב-2020 חוקים משלהם. כך לדוגמה הפך נושא העיצוב וממשק משתמש לפרמטר קריטי מאוד בהצלחה של אתר עסקי והתחרות רק גדלה. בבניית אתרים יש צורך בהסתגלות זריזה לטרנדים ולשינויים הקיימים. האתר הוא כרטיס הביקור שלכם והוא מעיד גם על החדשנות שלכם. אם אתם מחזיקים באתר ישן, רואים זאת וזה לא מוסיף למוניטין שלכם, להיפך זה עלול לגרוע. הגולשים עוד עלולים לחשוב שגם אתם נותנים שירות "עתיק" אם האתר שלכם מיושן. ככה פועלת המחשבה האנושית. משום כך חשוב מאוד לשדרג את האתר, להקים אותו בחברה שהמעצב הגרפי וגם המתכנת שלה מעודכנים בכל החידושים וההמצאות האחרונים והם יוכלו להטמיע אותם גם באתר שלכם, ולגרום לו לעשות לכם יחסי ציבור טובים.
יש קשר הדוק בין מיתוג עסקי לבין הרמה של האתר שלכם.
האם יש באתר שלכם סינמגרף?
סינמגרף הוא תותח העל של טכנולוגיה אשר יכולה לגרום לחלקים מסוימים מתמונה שיש לכם באתר לזוז כמו בווידיאו. רק החלקים יזוזו ולא כל התמונה. מיצג כזה הרבה יותר אטרקטיבי עבור הגולשים מאשר תמונות רגילות. זהו "מסע" מרתק בתוך האתר שלכם ואתם תיזכרו לטובה. אם אתם מצליחים לעשות רושם טוב על הגולשים, הם יהיו לקוחות שלכם. הם שופטים את מה שהם רואים באתר ומשליכים את זה עליכם. אם אתם למשל חברה שעושה מיתוג עסקי לעסקים קטנים ויש לכם אתר ברמה מאוד גבוהה, הם יהיו בטוחים שגם המיתוג שאתם עושים הוא מאוד מקצועי, כי כך אתם מוצגים. לחלופין אם באתר שלכם אין שום דבר אטרקטיבי לא בטקסטים, לא בגרפיקה והוא גם לא ידידותי למשתמש, סביר להניח שהפסדתם אותם בתור לקוחות. הדרך היחידה להכיר היום עסקים היא באמצעות האתר שלהם.
אתר כולל טירגוט
באינטרנט כל הזמן מדברים על קליעה לקהלי היעד. זה היתרון הכי ברור שיש לרשת ולפרסום הדיגיטלי וזה מה שלא היה לה עד היום. בעולם הפרסום אוף ליין מעולם אי אפשר היה לדעת מה יצא מקמפיין פרסום, מי ראה אותו ומי חושב שהוא רוצה לקנות את מה שמציעים לו בקמפיין. אבל בהעלאת קמפיין במסגרת מיתוג עסקי לעסקים קטנים באינטרנט, אפשר לראות את התגובות לכל קמפיין, גילאי המגיבים. לקבל מהם פרטים אישיים וחלקם אף הופכים ללקוחות.
בגלל שבאינטרנט כלי הפרסום הם דיגיטליים, הם מאוד משוכללים והם יכולים לפנות בקמפיין לקהלי יעד מסוימים ולטרגט אותו אליהם בלבד. כך אומרים המומחים, יכול לפעול היום גם אתר. אפשר לבצע התאמה של עיצוב האתר והתוכן שלו כך שיתאים לחלוטין לקהלי היעד. יש היום כבר כמה חברות אשר מובילות את המהפכה הזו והעיצוב והתוכן באתר מבוסס על קהל המטרה הידוע אליו מכוונים וזה יכול להיות גיל, מיקום גיאוגרפי ועוד.
אפשר לייחס לזה יחס אישי, שזה מה שמחפשים כל הגולשים ברשת וכאשר הם נתקלים בה הם ממהרים להתחבר לזה. את החסר האנושי ברשת ממלאים כלים טכנולוגיים אשר אמורים בסופו של דבר להעניק לגולשים יחס אישי בא לידי ביטוי באתר.
גירוי ויזואלי וידידותיות למשתמש
אחת הטכניקות לגירוי ויזואלי של גולשים במסגרת בניית אתרים תוך מיתוג עסקי לעסקים קטנים קשורה במראה של האתר והיום אחת המגמות הכי גדולות זו טכניקת עיצוב של שבירת המסך לשניים. הפיצול הזה גורם לפרוס את התוכן בצורה חדשנית וזה מתאים בעיקר לעמודים עם תוכן מינימלי שגם זו מגמה ברורה. העמודים הללו מושכים הרבה מאוד תשומת לב וויזואליות מרשימה ודרמטית.