שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים שרוצים להצליח

כל קמפיין פרסומי מתחיל באפיון העסק. האפיון הזה עוזר למפרסמים להבין באיזה ערוצים כדאי להם להשתמש לטובת העסק, ואיזה מהם יספקו לו את הכי הרבה תוצאות. אפיון הוא תחום של אסטרטגים ואנשי שיווק שמסוגלים להבין מדוע העסק קיים, מה המטרות שלו? איך הוא יכול להשיג אותן ובאילו פעולות שיווקיות חשוב לנקוט כדי להגיע לקהלי היעד. איזה סוג של קמפיינים כדאי לעשות האם קמפיין קידום אורגני או קידום קמפיין ממומן? האם כדאי לפתוח חשבון אינסטגרם לעשות קמפיין ממומן בגוגל. בפייסבוק? יש המון אפשרויות לחשוף היום עסק ברשת, וסוכנות הדיגיטל שעובדת עם העסק הזה, צריכה ללמוד את הלקוח ולהחליט מה הכי טוב בשבילו ומה ייתן לו את מקסימום החשיפה הנכונה והשיווק לקהלי היעד שלו. 

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים כולל הרבה מאוד אפשרויות. 

להעביר נכון את המסרים

לכל עסק במיוחד בעידן הזה של תחרות כל כך גדולה, חשוב למצוא ולאתר את הבידול שלו. בידול הוא אותו יתרון שיש לעסק על פני המתחרים וזה יכול להיות גם משהו ממש קטן כמו מלח מהאוקיינוס על חצילים של סביח. כלומר לא צריך שההבדלים יהיו עצומים, אבל הם צריכים להוות יתרון למותג ואם מלח אוקיינוס על חצילים נטעם יותר טוב מכל מלח אחר, אז זה בידול מצוין למרות שמדובר רק במלח.

אנחנו חיים בתקופה שאי אפשר להמציא יותר מדי, הכול כבר הומצא. השינויים, הבידול יכול להיות מבוסס על המצאות קיימות עם טוויסטים חדשים. אף אחד כבר לא ימציא את הגלגל הוא הומצא. לכן כאשר רוצים לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים, צריך להתרכז ביתרונות של המוצר או השירות שבאמת מביאים משהו חדש.

אחרי שמבינים את היתרון, צריך להחליט באיזו פלטפורמה הוא יבוא לידי ביטוי הכי טוב. איזה שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים צריך לעשות. האם צריך לשווק אותו בגוגל, האם צריך לפתוח לעסק הזה חשבון באינסטגרם או לפתוח לו דף פייסבוק. יש היום פילוח די ברור של קהלי יעד ואיפה כל אחד מהם נמצא וזה צריך לעבוד בהתאם לידע שיש לנו על נוכחות הקהלים האלה ברשת. 

מה הערוץ הכי מתאים לכם?

באינטרנט יש כל מיני ערוצים. הדבר החשוב הוא להחליט איזה שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ומה הערוץ שהכי מתאים לעסק שאתם מייצגים. יש כל מיני נתונים על משתמשי פייסבוק ואינסטגרם וגוגל, אשר התפקיד שלהם הוא לייעד כל שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים לערוץ שמתאים לו.

ידוע למשל שבני 44 ומעלה גולשים בעיקר בפייסבוק וקשה מאוד למצוא אותם באינסטגרם. זה אומר שאם יש לכם מוצר שמיועד להם, מובן שהקמפיין  שאתם רוצים לעשות יהיה בפלטפורמה הזו ואם אין להם עדיין עמוד עסקי, אז יש להקים אותו עבורם.

אם אתם רוצים לשווק דווקא משהו לצעירים, ברור שהאינסטגרם הוא המקום לעשות זאת. שם מחזיקים כל הצעירים את החשבונות שלהם ונכנסים לשם כמה פעמים ביום.עסק קטן שרוצה לחשוף את עצמו תחילה ועדיין לא עשה זאת, חשוב שילך על קמפיין פרסום בגוגל שהוא בעצם הערוץ הכי נכון לחשיפה מידית.
ואם סוכנות הדיגיטל שלכם רוצה שתדורגו במקום טוב בעמוד הראשון של גוגל, ברור שכדאי מאוד לעשות לה קידום אורגני.

קרא גם על: פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?