אם יש לכם עסק או פתחתם עסק חדש, ואתם רוצים למשוך אליכם לקוחות אתם חייבים נוכחות נכונה ברשת וגם קידום שיעזור לכם להתקדם תרתי משמע, גם בעסקים שלכם וגם לעמוד הראשון בגוגל.
זירת העסקים באינטרנט יצרה הזדמנויות חדשות לבעלי עסקים, רובם כבר מבינים כי היום כל עסק חייב שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים בתקציב שלו, במידות שלו וביכולת שלו ויש לזה החזר השקעה בטוח. כל גולש שיהפוך ללקוח שלכם, הרווחתם. כל חשיפה שלכם גורמת לעוד כמה אנשים להכיר את העסק שלכם ולהתחבר למותג או לשירות שלכם. לעסקים היום אין שום דרך להיחשף או להגיע ללקוחות חדשים או למכור את מה שיש להם בלי הרשת. הרשת היום היא זירת העסקים הכי רותחת בעולם.
שיווק ממוקד ואישי- רק ברשת
אז איך עושים היום שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים? עושים את זה בכלים טכנולוגיים. כלומר אם לדוגמה אתם רוצים לעשות שיווק בגוגל, איך זה עובד? יש לגוגל כלי פרסומי שנקרא גוגל אדווארדס והוא עושה את זה בשבילכם, כל מה שאתם צריכים זה להזין אותו במידע שהוא צריך ואז הוא יפעיל את הפרסום עבורכם.
בכלי השיווקי הזה אתם בעצם מעלים קמפיין שהיכולת שלו להגיע לקהלי היעד של המוצר או השירות שלכם היא עצומה ובדיוק אופטימלי. איך זה עובד?
לגוגל יש מידע על הגולשים. היא אוספת אותו באמצעות מעקב אחר הגלישות שלהם ברשת. אם למשל יש גולשים שנכנסים כל הזמן לאתרים של נעלי טיולים ותרמילים, אז היא מסיקה שהם חובבי טיולים ולכן אם תצטרכו לעשות שיווק דיגיטלי ללקוח שיש לו חברת טיולי ספארי, סביר להניח שהוא ידע לפי העקבות שמשאירים הגולשים ברשת, איפה נמצאים אותם חובבי טיולים ולייעד את הפרסום אליהם.
כדי לעשות שיווק דיגיטלי, אתם צריכים סוכנות דיגיטלית שתקים עבורכם את קמפיין השיווק וגם תנהל אותו בצורה נכונה ומדויקת.
התאימו את השיווק שלכם לזירה הדיגיטלית
שיווק ממומן בגוגל, נעשה בצורת פרסום של מודעות ובאנרים באתרים שונים. הכלי הפרסומי גוגל אדווארדס יודע גם באיזה מקומות יש לפרסם מודעות של מוצרי טבע, ספרי טיולים, או נעלי ספורט. לפי הקבוצות ברשת ולפי העניין של הגולשים הוא יכול לפרסם את המודעות בשעות שהם גולשים, ולכן הפרסום הזה יהיה גם יותר אפקטיבי.
מה שעוד יותר משכנע את הלקוחות לפנות לסוכנות דיגיטל כדי לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים, זה שאפשר להעריך מראש כמה זה עשוי לעלות. כאשר מפרסמים מודעה כוללים בה מילות מפתח רלבנטיות לקמפיין והעלות של הקלקה על המודעה ע"י הגולשים היא העלות שגוגל קבעה לגבי אותה מילת מפתח.
יש מילות מפתח מאוד תחרויות כמו למשל "שיווק דיגיטלי", אז אם לדוגמה יש כמה חברות של שיווק דיגיטלי שעושות קמפיין בגוגל, מי שיקבל את המיקום הראשון בדף הראשון בגוגל יהיה מי ששילם על המילים הללו את המחיר הכי גבוה. זה נעשה בצורה של מכרז.
אותו דבר לגבי מילות המפתח של הלקוחות. לכל עסק ולקוח יש את מילות המפתח שלהם, והמחיר שלהם נקבע מראש. כך יכול כל מפרסם לדעת מראש כמה גולשים הקליקו על המודעה, כמה השאירו פרטים, איזה מודעות משכו יותר גולשים ועוד פרטים שבעולם הפרסום במציאות מעולם אי אפשר לדעת והיום בגלל שמדובר בעולם פרסום טכנולוגי, הכל אפשרי והכל מפליא ומדהים.