בתי עסק רבים מקימים אתרים באינטרנט. הסיבה לכך היא שהנוכחות ברשת היא חשובה מאוד משום שאין דבר שמישהו מחפש כמו שירות או מוצר או בעל מקצוע והוא לא נכנס ראשית לגוגל ומחפש זאת.
עסק קטן כמו למשל טכנאי מזגנים שיש לו אתר של מיזוג אוויר, צריך שלקוחות יגיעו אליו ואם הוא לא יהיה בולט ברשת, הם לא יגיעו אליו. לבעלי מקצוע יש שתי אפשרויות להיות נוכחים ובולטים ברשת או באמצעות פרסום בגוגל או באמצעות קידום אורגני.
פרסום בגוגל זה העלאת קמפיין של מודעות המתפרסמות ברחבי הרשת, וכאשר גולשים מתעניינים בהן, הם פשוט לוחצים על המודעה ומגיעים לאתר או לדף נחיתה. האפשרות השנייה היא לעשות קידום אורגני אשר אמור בתהליך של כמה חודשים להביא את האתר לדף הראשון בגוגל.
מה שבטוח אם תחליטו לעשות קידום אורגני או פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים, מומלץ לעשות את זה בעזרת אנשי מקצוע. יש פה הרבה ניואנסים ועניינים טכנולוגיים שרק אנשים שיש להם סוכנות דיגיטל מבינים ויכולים לגרום לכך שהקמפיין שלכם או הקידום האורגני שלכם יהיה מוצלח.
מיליוני אנשים באתר שלכם יום יום
בתקופה של טרום האינטרנט בעלי מקצוע, יצרנים או יבואנים וחברות שיווק חיפשו את הלקוחות שלהם באמצעות מוקדי טלמרקטינג, מודעות בעיתונים ופרסומים בטלוויזיה. היום כל כלי הפרסום השתנו והכול עובר דרך הרשת. מיליוני אנשים נכנסים כל יום לרשת ומחפשים כל מיני דברים. הישראלים כבר למדו לקנות ברשת, לשלם ברשת והם סומכים על אבטחת המידע המחמירה שבהחלט מוכיחה את עצמה לא רק באתרים ישראלים, אלא באתרים עצומים כמו אמזון ואיביי. שינוי הרגלי הצריכה והעובדה שאנשים עושים הכול ברשת, מעמיד את האתר שלכם במצב בו הוא יכול להביא לכם לקוחות חדשים והרבה. אבל זה לא יקרה סתם, זה לא יקרה אם לא תעשו את זה. לכם אתם חייבים סוכנות דיגיטל שתעשה לכם פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים. אתם תוכלו לראות תוך זמן קצר, איך מחברה קטנה תהפכו לחברה מצליחה ומבוקשת, אם רק תדעו לעשות את הפעולות הנכונות.
רוצים להתקדם? עשו קידום אורגני
רוב הגולשים באינטרנט נכנסים לרשת דרך מנועי החיפוש. מנוע החיפוש הכי שמיש בעולם הוא גוגל והוא גם בעל הבית של הקידום ברשת. הרובוט הזה קובע באיזה מיקום יהיה האתר שלכם בגוגל ובאיזה עמוד. אבל אפשר לעזור לגוגל למקם אתכם גבוה. תוכלו לעשות את זה אם תשכרו שירות של קידום אורגני שהוא חלק חשוב בקמפיין פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים. לאט לאט ובתהליך של כמה חודשים יכירו אתכם, ואתם תוכלו לראות את השינוי בכמות הנכנסים לאתר, ובכמות הלידים שישאירו לכם. לידים הם אותם פרטים אישיים שגולשים ישאירו כדי שתצרו אתם קשר. חלקם יכולים להפוך גם ללקוחות טובים שלכם. אם יהיו לכם לקוחות חדשים הם יבואו מהרשת ורק אחרי פעילות של פרסום ושיווק.
האינטרנט- זירת העסקים הכי חמה בעולם
רשת האינטרנט הפכה לזירת העסקים הכי חמה היום בעולם בכל תחום. יש אנשים שקונים בתים און ליין, מכוניות ועוד דברים שלא חלמנו שאפשר לרכוש אותם דרך מחשב. אבל אם אתם מוכרים מוצרי ניקוי או מזון או אופנה, הגיע הזמן שתקימו חנות און ליין וגם תעשו לה קידום אורגני. את התוצאות תראו בטוח.
נהגו בדיוק כמו שהייתם נוהגים אם הייתה לכם חנות באיזה קניון. בוודאי הייתם מפרסמים אותה במגזין של הקניון, הייתם עושים לעצמכם דף בפייסבוק ומעלים תמונות לאינסטגרם. ברשת זה עובד בדיוק אותו דבר, זה מה שצריך לעשות ובנוסף לזה קמפיין פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים וקמפיין בפייסבוק.