שיווק באינטרנט – העסק הדיגיטלי שלך!

לכל עסק קיים במציאות יש היום גם סניף ברשת, זה העסק הדיגיטלי שאמור לתמוך בעסק הקיים, לעבוד במקביל אליו ולהיות רווחי.


הדבר הראשון שכל עסק חייב לעשות הוא להקים אתר. מומלץ לעשות את זה בחברה שיודעת להתאים את האתר לעסק שלכם, כלומר שיש להם מעצב גרפי מעולה, ומתכנת שמבין מה גולשים מחפשים באתרים של עסקים.


על כמה פרמטרים חשובים עומד כל אתר: מהירות טעינה, נראות חיובית, ממשק ידידותי למשתמש. חווית משתמש. תוכן איכותי ומספק. נפח מידע איכותי. רהיטות ובהירות של אתר, מעומד בצורה נוחה. לא צפוף ולא דחוס, מחולק לקטגוריות שקל להתמצא בהן.


אין שום בעיה עם התאמה של תבנית לאתר עסקי ובלבד, שזו תשרת את המטרות של העסק. בסופו של דבר, אתר חייב לפעול ולעשות פעולות כלשהן כדי להתקדם ולהיחשף בפני הגולשים, שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים שלו. לכן אחת הדרכים היא לעשות פרסום באינטרנט לעסקים קטנים, המתמחה גם בתחום הרלבנטי שלכם. למשל אתר מסעדות שיודע איזה אתר צריכה כל מסעדה, ואיך הוא צריך להיות בנוי.

מחפשים אתכם? שימצאו מיד!

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים, מאפשר לכם לקבל חשיפה גדולה. אם אתם מתקיני מזגנים, מוכרי רהיטים או רופאי שיניים, יגיעו אליכם היום בזכות הרשת. אין היום יותר נאמנות לעסק אחד, הציבור רוצה להכיר ולהתוודע לכמה שיותר חברות, הוא לא נעול על מוצר אחד או מותג אחד. הוא רוצה לעבור מחברה לחברה וזו שתיתן לו את השירות הכי טוב במחיר הכי מפתה, הוא יהיה לקוח שלה. תראו למשל מה קורה עם חברות הסלולר. כל יום אנחנו עוברים לחברה אחרת שמציעה לנו דיל יותר טוב, וככה זה היום עם כל מוצר ושירות. הפסקנו להיות פראיירים. אנחנו בודקים חומרי גלם, מחירים, אנחנו עושים השוואת מחירים בלחיצת כפתור. לא שואלים שכנים ולא בני דודים, פשוט עושים קניות יותר נכונות ויותר משתלמות ועושים את זה דרך הרשת. אז אם אתם עסק שיש לו מה למכור ויש לו אתר, כדאי מאוד שימצאו אתכם כמה שיותר מהר.

ככה משיגים לקוחות חדשים

כל דבר שהגולשים מחפשים הם עושים זאת דרך הרשת. הם מקבלים מידע על עסקים שמעניינים אותם, בודקים מה אומרים עליהם ופועלים בהתאם. אם למשל מישהו כותב חוות דעת שלילית על עסק כלשהו, חשוב מאוד שהעסק הזה ינהל את המוניטין שלו, כי אחרי חוות דעת שלילית הכתובה שחור על גבי לבן ברשת, הסיכוי שיגיעו אליו לקוחות חדשים שואף לאפס.


באותה מידה כל אתר חשוף. אם בחרתם לבנות את האתר שלכם אצל חברה זולה, שבנתה לכם אתר מיושן ולא מתאים לקידום בגוגל, אז אתם עלולים להיתקע אחרונים ברשת ולא יעזור גם אם תעשו פרסום באינטרנט לעסקים קטנים משום שזה רק חלק אחד מסדרה של פעולות שאתם צריכים לעשות למען העסק שלכם.
תצטרכו לעשות גם קידום אורגני וגם פרסום בגוגל. קמפיין בגוגל מתאים לעסקים שזקוקים לפוש מידי. הגולשים נתקלים במודעות שלהם, מקליקים עליהם והמפרסם משלם פר כל הקלקה לפי מה שנקבע מראש עם הכלי הפרסומי של גוגל- גוגל אדוורדס.


ואם כבר מדברים על פרסום באינטרנט, אז קידום ממומן יביא לכם לקוחות במידי, ועדיף שתעשו את זה בצורה מקצועית אצל סוכנות דיגיטלית. אם אתם מסעדה או בית קפה, לכו לאתר שבונה ומקים אתרים בתחום הזה, המומחים שלהם ידעו יותר מכם איזה אתר מתאים לכם ולפרסום שלכם באינטרנט.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?