שתי הקטגוריות הראשונות והכי חשובות יש לומר בכל אתר, הן דף הבית ודף האודות שלו. וכל זה מדוע? כי בדפים הללו מתאר האתר מה הוא מציע? מי מציע זאת. במה הוא יותר טוב מאחרים, ולמה שתפנו דווקא אליו.
התשובות על השאלות הללו הן מה שנקרא- כתיבה שיווקית לעסקים קטנים. זו אמורה לכלול אי אילו פרטים ומידע שאמורים לגרום לגולשים להזמין את הסורגים דווקא מבעל האתר הזה ולא ממישהו אחר. אם דף הבית ודף האודות כתובים כמו שצריך, זה יכול להביא לכם הרבה לקוחות. אם אין לכם מושג בכתיבה, ובכל זאת חשבתם לחסוך ולקחתם כותב תוכן שאיננו מבין בכתיבה שיווקית, הפסדתם לקוחות.
אם אתם לא מציגים את עצמכם ואת התחום בו אתם עוסקים בצורה מקצועית, למה שמישהו יפנה אליכם. אם אתם לא יודעים לנסח את היתרון שיש לכם על פני מתחרים אחרים בתחום שלכם, מדוע שיפנו אליכם?
מדובר במילים, כן. אתר זה מילים ואינטרנט זה מילים וברשת למילה יש כוח עצום. לכן אם אתם בונים או מתכננים לבנות אתר, דאגו לכך שדף הבית והאודות ייכתבו בצורה מקצועית, כי זה מה שהולך לשנות את ההחלטה של הגולשים אם להישאר באתר שלכם וליצור אתכם קשר, או לנטוש אותו.
מתגו את האתר שלכם
כל עסק קטן שהקים אתר, זקוק לשירות של כתיבה שיווקית לעסקים קטנים לאתר שלו. ההצגה של כל בעל מקצוע ועסק קטן, עוברת דרך המילים. בעולם הדיגיטלי אין אינטראקציה אנושית עם הגולשים, יש רק מילים ולכן יש להן כל כך הרבה כוח לבנות או להרוס.
הצגת העסק שלכם חייבת להיות ממוקדת ביתרונות שיש לכם, תוך הבנה בעולם העסקי בו אתם עוסקים, תוך הבנה מה הלקוחות מחפשים, מה הם מצפים מבעלי מקצוע כמוכם, ואיפה החוליה החלשה של המקצוע הזה.
לדוגמה, אם באתר של חברה לשיפוצים לא יציינו גם את ה"חאפרים" שהשתלטו לעתים על התחום ונעלמו עם כל הכסף, הגולשים יכולים לחשוב שגם החברה הזו היא כזו. עסק בתחום מסוים לא יכול לא לדבר עם הגולשים בצורה משכנעת כדי שיבינו מה היתרון הברור שלו.
כתיבה שיווקית גם ממתגת אתם בים העסקים המתחרים שלכם. אל תתפשרו על הכתיבה, אל תתפשרו על ניסוח רהוט ומקצועי כי זה השם שלכם והאתר הוא חלון הראווה שלכם.
הצגת העסק שלכם חייבת להיות ממוקדת ביתרונות שיש לכם, תוך הבנה בעולם העסקי בו אתם עוסקים, תוך הבנה מה הלקוחות מחפשים, מה הם מצפים מבעלי מקצוע כמוכם, ואיפה החוליה החלשה של המקצוע הזה.
לדוגמה, אם באתר של חברה לשיפוצים לא יציינו גם את ה"חאפרים" שהשתלטו לעתים על התחום ונעלמו עם כל הכסף, הגולשים יכולים לחשוב שגם החברה הזו היא כזו. עסק בתחום מסוים לא יכול לא לדבר עם הגולשים בצורה משכנעת כדי שיבינו מה היתרון הברור שלו.
כתיבה שיווקית גם ממתגת אתם בים העסקים המתחרים שלכם. אל תתפשרו על הכתיבה, אל תתפשרו על ניסוח רהוט ומקצועי כי זה השם שלכם והאתר הוא חלון הראווה שלכם.
מילים מרגיעות את הלקוחות שלכם
לכל לקוח פוטנציאלי יש איזה שהוא חשש כאשר הוא עומד לבצע רכישה. הוא פוחד שהוא יקנה מוצר לא טוב, שהוא לא יקבל שירות טוב, שזה לא יגיע בזמן. שזה לא יהיה מה שהבטיחו לו ושהוא רואה בתמונה, שהמחיר יהיה גבוה מדי ועוד. חששות שעולים לכל לקוח לפני קנייה ובעיקר גדולה. כתיבה שיווקית לעסקים קטנים באה להרגיע את הגולשים ולהסביר להם שאתם בסדר. היא צריכה לכלול מידע על העסק שלכם, על חומרי הגלם, שיטת עבודה, על היתרונות שלכם. היא צריכה לגרום ללקוחות הפוטנציאליים לסמוך עליכם. כל זה נעשה במילים. שירותי קופירייטר שמבין בשיווק, בהחלט עשויים להועיל לכם לייצר דפים איכותיים באתר, שגם גוגל יאהב, גם יעמדו בפרמטרים הגבוהים שלו וגם יעבירו מידע חשוב לגולשים.
צריך להבין- העולם הווירטואלי נוצר ממילים. להן יש את הכוח לגרום לעסק שלכם להמריא ולהפוך את האתר שלכם לסיפור הצלחה או לגרום לו לנחיתה נואשת. כל אתר של עסק קטן היום, חייב כתיבה שיווקית.