בין כל אמצעי וערוצי הקידום באינטרנט, ולצד קידום אורגני שנעשה ע"י אנשי קידום אורגני, יש גם קידום ממומן לעסקים קטנים. זהו הקידום הכי מהיר ואפקטיבי לאתר שצריך חשיפה מהירה. זוהי הדרך להגיע לחשיפה גבוהה, ולכמות של לקוחות פוטנציאליים באופן הכי מהיר, תוך שמירה על התקציב.
קידום ממומן אלה הן בדיוק אותן מודעות המופיעות בראש התוצאות של גוגל, כאשר לידם רשומה המילה מודעה. פעם היא הייתה בצהוב בולט, לאט לאט הצבע שלה דומה לצבע של האותיות. עכשיו היא בירוק בהיר ולגוגל יש מטרה ברורה. מכיוון שמדובר בקמפיינים שמכניסים לו כסף, הוא בהחלט מתחרה בקידום האורגני, שגם בזכותו מגיעים אתרים למקומות הראשונים, והוא רוצה לטשטש בין התוצאות כדי שהגולשים לא תמיד יזהו, מהו מיקום גבוה בכסף, ומהו מיקום גבוה בגלל קידום אורגני.
קידום ממומן לעסקים קטנים יוצר חשיפה אדירה
לכל אתר יש שתי הזדמנויות להתקדם ברשת. באמצעות קידום אורגני, או באמצעות קידום ממומן. קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח. הוא יכול לארוך כמה חודשים. מדובר על עבודה סיזיפית יום יומית, תהליך ארוך אבל בהחלט משתלם. בסופו של דבר הוא יזיז את האתר למיקום גבוה. במשך כל תהליך הקידום האורגני, האתר נמצא במצב של "סמוי מן העין" והגולשים שיגיעו אליו יהיו כאלה שייכנסו אליו במיוחד. הם לא יגיעו אליו באמצעות גוגל, משום שהוא עדיין לא יהיה במיקומים גבוהים וזה ידוע שגולשים נכנסים בעיקר לשלושת האתרים שנמצאים בתוצאות הראשונות של העמוד.
אבל אם אתר הוא חדש והוא רוצה להביא אליו לקוחות מיד, הוא זקוק לחשיפה. אם חברה עושה השקה של מוצרים חדשים, פותחת סניף, עושה מבצעים והטבות והיא רוצה להודיע על כך ללקוחות שלה, היא תבחר להביא אותם דרך קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים.
מדובר על קמפיין מודעות שמתפרסם בגוגל. הגולשים לוחצים על המודעות ומגיעים לאתר או לדף הנחיתה. הם נחשפים מידית לאתר משום שהמודעות של הקמפיין נמצאות במיקום גבוה בעמוד הראשון בגוגל. הן נקנו בכסף.
מכרז על מילות מפתח- המפתח לקידום שלכם
קמפיין קידום ממומן בגוגל, דורש התאמת המודעות לנושא הקמפיין. חשוב לנסח אותן בצורה נאותה, שיווקית ומושכת. דבר חשוב נוסף הוא לשלב בהן מילות מפתח. גוגל מעלה תוצאות על שאילתות באמצעות מילות מפתח. הם בעצם הסיבה והגורם לדירוגים של אתרים בגוגל. ככל שיהיו לכם יותר מילות מפתח בתכנים באתר, בהקשרים הנכונים, "שתולים" בצורה טבעית בתוכן איכותי ובעל משמעות, כך גוגל יעדיף את האתר שלך על פני אחרים.
בקמפיין קידום ממומן בגוגל לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים יש לומר, משלם המפרסם עלות של הקלקה על כל מודעה, לפי המחיר שהוסכם לגבי מילות המפתח שלו.
צריך להבין שאם למשל חברת קידום אתרים עושה לעצמה קמפיין בגוגל, אחד מביטויי המפתח המובילים שלה יהיה קידום ממומן בגוגל. מולה יתייצבו עוד מאות חברות קידום שירצו לשלב את הביטוי הזה בקמפיין שלהם. אם כך? מי יהיה גבה בדירוג ולפי מה?
גוגל פתרה את הבעיה של תחרות על מילות וביטויי מפתח בצורה מאוד פיננסית יש לומר. החברה שמשלמת יותר על מילת המפתח, היא זו שהמודעות שלה יופיעו קודם. זה נעשה בצורה של מכרז פתוח. כל חברה יכולה לציין מה מקסימום הסכום שהיא מוכנה לשלם על המילים הרלבנטיות עבורה. כך לצד המילה מודעה, בירוק בהיר, מגיעים הגולשים לאתר המפרסם שעושה לעצמו חשיפה אדירה וגורף רווחים.
אם האתר שלכם זקוק לגולשים ומהר- פנו אלינו באשר לקמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים.