פתרונות שיווק לעסקים קטנים

פתרונות שיווק לעסקים קטנים

האינטרנט הוא בעצם עולם הפרסום היום, וההזדמנות של העסקים הקטנים להמריא היא הזדמנות של פעם בחיים. עד שלא היה אינטרנט, היה בידול גדול ביכולות ותקציבי הפרסום של עסקים קטנים ושל חברות גדולות. ההבדל היה במשאבי הפרסום שנדרשו ואלה היו גבוהים. כדי לפרסם כתבת תדמית או כפולה בעיתון הכי נפוץ במדינה, היה צריך תקציב של 6 ספרות. עסקים קטנים לא יכלו להרשות את זה לעצמם, ולכן רק החברות הגדולות המשיכו לעשות פרסום והמשיכו לגדול בגלל הפרסום.

היה פה משהו מחוסר הצדק. קטנים תמיד נשארים קטנים וגדולים ימשיכו להיות הכי גדולים. אבל היום הגיע האינטרנט ובמובנים רבים, עשה סוג של צדק. הפרסום באינטרנט מבוסס על טכנולוגיה ולכן גם עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם לעשות קידום ממומן בגוגל, לפתוח דף בפייסבוק ולנהל חשבון אינסטגרם. פתרונות שיווק לעסקים קטנים, זה בדיוק זה.

אתם עוד לא באינסטגרם?

אינסטגרם הפך להיות הערוץ הפרסומי שהכי מזוהה עם צעירים, והוא חלק משלל פתרונות שיווק לעסקים קטנים ברשת. . אם עדיין אין לכם חשבון, אתם חייבים לפנות לסוכנות דיגיטל שתפתח לכם אחד כזה. זוהי הרשת החברתית הכי מובילה בעולם, ויש לה מעל 800 מיליון משתמשים פעילים בחודש שזה הרבה. אתם גם הייתם רוצים להיחשף לכמות כזו נכבדה של אנשים. הדבר הכי מיוחד באינסטגרם הוא, שאנשים משתפים סרטונים ותמונות שלהם, ועומדים לרשותם כל מיני כלי עריכה, כך שזה יוצא די מקצועי. 

אינסטגרם  הוא כלי חשיפה לא רק עבור משתמשים פרטיים , גם עבור עסקים. היא חברה בבעלות פייסבוק והיא מייצרת את הקשר בינו לבין האינסטגרם שלכם בין אם אתם אדם פרטי או עסק. יש הבדל בין חשבון אינסטגרם פרטי לבין עסקי בחשבון פרטי אנשים יכולים ככל העולה על דעתם. זה אולי חייב להיות אסתטי אבל זה גם יכול להיות סתם מגניב. כאשר מדובר בחשבון אינסטגרם עסקי, יש חשיבות לכל מה שמפרסמים. אפשר להרים עסק ואפשר להוריד עסק בחשבון הזה. אנו ממליצים לכם לעשות את זה באופן מקצועי. 

מה עם דף פייסבוק עסקי?

פעם פתרונות שיווק לעסקים קטנים היו חלוקת פליירים, פרסום בעיתונים, פרסום חוצות ועוד. היום הכול עובד ברשת. זירת העסקים עברה לשם. במקום לפרסום מודעה בעיתון, היום מפרסמים באינטרנט. כל עסק קטן או גדול מחזיק חשבון פייסבוק עסקי שחייב להתנהל בצורה מקצועית. זה אומר שצריכה להיות אסטרטגיה וקונספט לפרסום. צריכה להיות כותרת ומטרות. באמצעות כלי הפרסום של הפייסבוק בהחלט ניתן לפלח את קהלי היעד ולהגיע אליהם, ואת זה עושים כאשר יוצאים עם קמפיין מודעות בפייסבוק. גם לגוגל כלי טירגוט ופילוח שמובילים את המודעות שלכם, לקהלי היעד כאשר הם גולשים. הפרסום נעשה כשהם שם, יש לגוגל מידע על זה והוא יכול לכוון אליהם לפי הנתונים שיש לו. הוא יודע מהם תחומי העניין שלהם, מין, מיקום גיאוגרפי ועוד. הוא יודע מה התחביבים שלהם וגם מהם תחומי העניין. זה אומר שאם אתה רוצה למכור דלתות כניסה מפלדה, אתה תקבל גולשים מישובים עם בתים פרטיים ואם אתה רוצה למכור להם מסעדה סביר להניח שהמודעה הזו תצוץ בכל שעה, כי אין גולש שלא צריך לפעמים לאכול משהו טוב.

פתרונות שיווק לעסקים קטנים היו תמיד בפער ניכר מהגדולים. היום זה לא ככה. אתה יכול להיות מסעדה קטנה שעושה קמפיינים גדולים, ואתה יכול להיות רשת של בתי קפה, שעושה בדיוק את אותו דבר. 

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?