קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

אז איך עושים סושיאל לעסקים קטנים? והאם לייקים זה מספיק? כל התשובות במאמר הזה.

האמת היא שגם אם יהיו לכם המון לייקים בדף העסקי שלכם בפייסבוק, הם לא חייבים לבוא לידי ביטוי בהמרות ללקוחות חדשים. אבל אם עושים את זה נכון, בהחלט אפשר לסמוך על הפלטפורמה הזאת גם בנושא הזה. 

פייסבוק בהגדרה שלה, החלה כרשת חברתית. היא נועדה כדי לשוחח ול

אם שאלתם את עצמכם למה בכלל צריך לעשות קידום אתרים, ננסה לתאר בפניכם את מצב האתר שלכם ברשת, לפני שתעשו קידום ואחריו.

ברשת יש ביליוני אתרים גם בארץ וגם בחו"ל. כאשר פניתם לחברת בניית אתרים, המטרה שלכם  הייתה ועודנה- להקים אתר איכותי שימשוך אליו גולשים. זה יכול להיות אתר של עורך דין, אדריכל או קוסם. כל אחד מהם רוצה לקוחות חדשים. כל אחד רוצה לחזק את נוכחותו ברשת, ואפשר לעשות את זה בכמה דברים, אחת מהן היא קידום אתרים לעסקים קטנים. 

דומה הדבר לקניון עצום וענק בו מישהו שוכר חנות. הוא אומנם רצה חנות באמצע במקום שבו חולפים הרבה אנשים, אבל לא הייתה חנות פנויה שם ולכן הוא נאלץ להתפשר ולשכור חנות בקומה השלישית. מקום שבו לא עובדים הרבה אנשים, מקום שבו כבר כמעט ונסגרו כל החנויות. לא נעים בכלל.

האתר שלכם ברשת הצפופה והעצומה הוא בדיוק כמו אותה חנות נשכחת בקניון. הוא צריך דחיפה, הוא חייב חשיפה, הוא חייב לקוחות. הוא חייב שהגולשים יגיעו אלי ואחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות קידום.

סוכנות דיגיטל – קידום אתרים לעסקים קטנים

כדי לעשות קידום אתרים לעסקים קטנים בצורה מקצועית, חשוב להבין איך מנוע החיפוש גוגל עובד ולמה אנחנו צריכים אותו בכלל.

גוגל הוא רובוט המופעל על ידי אלגוריתם. זה סוג של תוכנה שלפיה מקבל כל אתר ברשת ציון שנקבע ומושפע מכל מיני פרמטרים. גוגל סורק את כל הדפים ברשת ומחליט על מיקום של כל אחד מהם בגוגל. כל איש קידום אתרים יכול לבצע כל מיני פעולות כדי שגוגל יסרוק את הדפים, הציון יעלה והאתר של העסק המסוים הזה יתקדם.

יש הרבה מאוד פרמטרים שמשפיעים על הציון של האתר שלנו. למשל תמונות כבדות שגורמות לאתר לעלות באיטיות, עלולות להוריד לנו ציון. נפח של אתר מעולה עם מדריכים ותוכן איכותי יעבוד לטובתנו. אף פעם אי אפשר לדעת בדיוק מה יעלה ומה יוריד את הציון, אבל מה שבטוח חייבים להתייחס לפרמטרים של גוגל ולבצע קידום לפיהם.

קידום זה תהליך הדרגתי

קידום אתרים לעסקים קטנים וגם לגדולים. כאשר מדובר בקידום אתרים אורגני, חשוב להבין שזהו  תהליך מובנה. זה לא קורה ביום, זה תהליך ממושך שלוקח לו זמן. מי שרוצה כאן ועכשיו תגובות לאתר שלו יכול ללכת על קידום PPC, שזה קמפיין מודעות. גם הוא מאוד מועיל ברמת החשיפה ומשיכת לקוחות חדשים, גם הוא עושה את העבודה. כל ערוץ ברשת עושה משהו, כל ערוץ תורם לקידום ולחשיפה של העסק. כאשר עושים קידום בגוגל, מפרסמים שורה של מודעות ובהן מילות מפתח. הגולשים שמחפשים תריסים, סלון או מכונת כביסה, נתקלים במילות המפתח האלה גם במודעות של חברות, והם מקליקים עליהם. על כל הקלקה משלם המפרסם כסף לפי עלות כל מילת מפתח, זו נקבעת במכרז בין החברות המשתתפות אשר מתחרות על מילות מפתח זהות. למשל יהיו כמה חברות תריסים שיעשו קמפיין או כמה חברות מיזוג אוויר ועוד.

הקמפיין הזה הוא מידי. הוא גורם לחשיפה, הוא מביא גולשים לאתר שלכם והוא עושה שיווק מצוין. בנוסף לו אפשר לעשות גם קידום אורגני, שזהו תהליך כאמור הרבה יותר איטי אבל עם תוצאות אפקטיביות לאורך זמן. קידום אורגני בגוגל מרים את המיקום שלכם בדף הראשון של גוגל.

החליף רשמים וחוויות עם בני משפחה וחברים. פייסבוק התנגדה תחילה לשימוש בפלטפורמה כזירה פרסומית, והיא הייתה מאוד חד משמעית ותוקפנית בעניין הזה. היא סגרה חשבונות של עסקים שפרסמו אצלה ללא רשות. אבל מאז הדברים השתנו והיום פייסבוק היא כלי פרסומי משוכלל מאוד שאין עסק שלא עושה בו שימוש באמצעות סוכנות שיווק דיגיטלית לעסקים קטנים. דף פייסבוק יכול מעבר ללייקים לעשות לכם חשיפה נכונה, להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולשמר את הוותיקים. לדף עסקי בפייסבוק שמנוהל נכון יש כוח עצום. סושיאל לעסקים קטנים, זו המילה האחרונה בתחום הפרסום והשיווק ברשת. 

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?