ההתבססות של הפלטפורמות באינטרנט יוצרות היום הזדמנות מיוחדת במינה לעסקים קטנים להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את השיווק, הכול באמצעות נוכחות בכל מדיה חברתית לעסקים קטנים. זה אומר פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
אפשר להשיג היום תוצאות טובות גם בתקציבים יחסית נמוכים ובלי השקעה עצומה. שיווק אקטיבי יוצר נוכחות לעסק. גולשים יכולים למצוא אתכם בקלות, ישתפו את המידע עם חברים שלהם, והנה לכם נוכחות טובה ובאזז ברשת.
כל עסק חייב היום פרופיל וחשבון אינסטגרם. במיוחד עם זהו עסק שפונה לצעירים. כולם שם, זהו ערוץ חברתי מוביל היום לצעירים, הרבה יותר מהפייסבוק. ניהול פרופיל ע"י סוכנות שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים תיצור לכם אסטרטגייה מנצחת. התמונות והפוסטים שלכם חייבים להיות חברתיים, משעשעים ומגניבים. יש היום הרבה דרכים יצירתיות לצלם סרטונים וגם תמונות ואם תפנו לאנשי מקצוע הם יעשו לכם את זה הכי טוב.
איך מביאים עוקבים לחשבון שלכם באינסטגרם?
מדיה חברתית לעסקים קטנים כולל עמוד באינסטגרם. תוכלו ליצור קמפיין הנעה לפעולה. על תתקמצנו על לייקים לעוקבים שלכם ולא על תגובות. זה עשוי לתת להם מוטיבציה לרכוש מכם תכנים וגם לשתף אותם. תייגו תמונות בהשטאגים רלבנטיים, שידור חי יוביל אתכם לראש הפיד ולחשיפה עצומה. אתם יכולים לשדר הגרלות רלבנטיות למועד ולזמן, לעשות מבצעים נהדרים לעוקבים שלכם. אין מישהו שלא שמח לקבל מתנה אפילו מזערית, אבל לקבל והם יזכרו אתכם לטובה.
שתפו את הפוסטים של העוקבים, הודעות מפרגנות ומחמאות תמיד יעזרו לעסק שלכם. במשך הזמן תלמדו מהו העיתוי הכי טוב ואיזה תוכן העוקבים שלכם מעדיפים.
אתם עוד לא בפייסבוק?
פייסבוק היא פלטפורמת פרסום מעולה לשיווק דיגיטלי של עסקים קטנים. מדיה חברתית לעסקים קטנים דורשת יצירתיות, נוכחות והפעלת דף עסקי בצורה מרתקת, כזה שלא רק יהיה נוכח אלא שתהיה לו השפעה שיווקית על העסק.
אף פעם אל תשתמשו באותם פוסטים גם בחשבון האינסטגרם וגם בפייסבוק, היו יצירתיים למרות שפייסבוק תמיד מאפשרת לעשות התאמות לאינסטגרם.
הקמה של עמוד עסקי דורשת פנייה לסוכנות שיווק דיגיטלית וניהול של דף צריך להיות מקצועי. חשוב לבחור בתמונת קאבר מרשימה וגדולה. הפוסטים צריכים להיות מעניינים ולייצג אתכם ואת המסרים השיווקיים שאתם רוצים להעביר.
כיוון שפייסבוק היא רשת חברתית, הצורה בה הדברים נכתבים ומועלים צריכים להיות מאוד ידידותיים לסביבה וחברתיים בעצמם. כלומר זה לא פרסום בגוגל, זה פרסום במדיה שיש לה איזה הלך רוח ולכן אתם צריכים להיות בהלך הרוח הזה. הפוסטים שלכם צריכים להיות מגניבים והפרסום הוא לא נטו פרסום. הוא לא חייב להיות מודעה, הוא יכול להיות סיפור, חידה, הגרלה. בשורה התחתונה אתם צריכים לקבל לייקים ולקוחות מתעניינים ואתם צריכים לעשות את זה בצורה כזו שתשיגו את המטרות האלה.
האם חייבת סוכנות דיגיטל לשיווק ברשת?
בואו נודה על האמת. יותר מדי אתרים משמימים ויותר מדי מסעות פרסום נעדרי יצירתיות יש ברשת. אתם לא חייבים ליפול לתוך הקלישאה הזו. אם אתם רוצים לפעול בכיוון של מדיה חברתית לעסקים קטנים, חשוב מאוד שזה ייעשה בצורה מקצועית ע"י חברה המציעה פתרונות שיווק לעסקים קטנים. נכון שכל אחד יודע להקים דף בפייסבוק, אבל לנהל אותו נכון זה כבר סיפור אחר. הצילומים צריכים להיות מקצועיים, מגניבים ומספרים סיפור, הפוסטים צריכים להיות מקוריים ולא להיות דומים לעוד אלף פוסטים. כל מה שקורה בדף הזה הוא הפנים של העסק שלכם, ולא הייתם רואים שחלון הראווה שלכם ייראה כמו עוד אלף חלונות ראווה נכון?