שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים
לכל עסק היום כדאי לעשות שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים. אם רוצים להגביר את הנוכחות בפייסבוק, יש לעשות שיווק בצורה נכונה. באמצעות שיווק כזה, תוכלו לחשוף את העסק שלכם בצורה מכסימלית מול גולשים ברשת.
הדבר הראשון שכל עסק צריך היום זה דף עסקי בפייסבוק. זה המינימום שצריך. חשוב שתפתחו עמוד עסקי מעוצב ומרשים, כי השיווק מתחיל מכאן. השלב השני הוא לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל שתעשה לכם שיווק, אבל עוד קודם לכן התייעצו אתה על הדף שלכם הוא צריך להיות אטרקטיבי כדי שיהיו לכם תגובות ופעילות בדף.
סוכנות דיגיטל תוכל להרים לכם קמפיינים מעניינים שיגרמו לגולשים להגיב ולא רק לעשות לייק. צריך לזכור שכל קמפיין גם מייצג אתכם לכן חשוב מאוד לעשות את זה מתוך מחשבה ולא לרשום סתם פוסטים אלא ליצור קמפיין עם קונספט. כך עושים שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים באופן מנצח אשר קולע בול למטרה!
שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים- קמפיין ממומן בפייסבוק
יש קבוצות שונות בפייסבוק אשר מאפשרות פרסום חינם לעסקים וכן יש אפשרות לפרסם בקבוצות שהמוצר או השירות שאתם מפרסמים, קשור בצורה כלשהי לנושאים שלהם. אפשר גם לעשות שיווק באמצעות הפרופיל, כאשר מדובר על עסק של אדם אחד כמו בעל מקצוע כלשהו. בזכות הנוכחות האינטרנטית שלכם, תוכלו לפרסם קמפיינים ממומנים בתקציב ידוע מראש, כך שלא יהיו לכם שום הפתעות. קמפיין שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים מניב לידים חיוביים שכל עסק זקוק להם, כדי לגדול.
סוכנות דיגיטל המתמחה בקמפיינים בפייסבוק, תערב את אנשי הקריאטיב שלה שכן, כל קמפיין זקוק לקונספט מרשים שיגרום לגולשים להגיב, לרצות להיות חברים של העסק שלכם ואף לקוחות.
מה התוכן שלכם?
שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים, מתחיל ראשית מתוכן טוב מאוד. כל סוכנות דיגיטל מעסיקה קופירייטרים שמלאכתם היא לייצר פוסטים וקמפיינים מעניינים תחת נושא מסוים. כאשר הגולשים, המתבקשים יש לשער להגיב לכל קמפיין ייתקלו באחד שהוא קריאטיבי ומעניין, הם בהחלט יגיבו בצורה יותר אינטראקטיבית כלפי פוסטים שנעשו במחשבה תחילה.
תוכן מסקרן ומעניין יחשוף את השירות או המור שלכם ללקוחות פוטנציאליים, יגרום להם להסתקרן לגבי המוצר שלכם ויגרום להם להשאיר לכם פרטים. הרבה פעמים חלק ניכר מהפרטים הללו, הופכים לפרטים של לקוחות. ככה מגדילים את השיווק בפייסבוק.
יש מפרסמים שחושבים שערוץ הפרסום בפייסבוק הוא הכי מוצלח, מכל הערוצים שיציעו לכם הודות לכמות הנכבדה של האנשים שנמצאים וגולשים בפייסבוק.
תמונות- מי מצלם עבורכם?
העובדה שכל אחד יכול היום לצלם מהפלפון שלו תמונות או לעשות סרט, לא אומרת שזה נעשה נכון. כלומר, גם אם החלטתם לצלם לבד, נסו להיעזר באנשי קריאטיב שיוכלו לתת לכם רעיונות. גם הסרטונים שלכם צריכים להיות חלק מקמפיין ולא להיות נטולי עניין או נושא. קחו לכם רעיונאי שייתן לכם רעיונות לתמונות, תסריטים טובים לסרטונים קצרים שהם היום חובה בכל עמוד עסקי, וחכו לתגובות.
מומחה של סוכנות דיגיטלית אומר, כי ככל שתשקיעו יותר בקונספט, כך התגובות יהיו הרבה יותר טובות משום שאי אפשר להסתמך רק על היכולות שלכם, ולא לשכור את שירותיהם של אנשי קריאטיב שיוכלו לגבש לכם קונספט של קמפיין שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים בצורה חכמה ויצירתית.
בעזרת פוסטים המניעים לפעולה, תוכלו לעשות שיווק מוצלח ברשתות החברתיות. זה עוזר לכם לאתר את קהלי היעד שלכם, לפנות אליכם ברמה האישית. לדעת מהן התגובות שלהם לגבי הפעילות שלכם בפייסבוק ולשנות את הקמפיין שלכם בהתאם לתגובות שלהם ולתקציב שלכם.