4 יתרונות של פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

4 יתרונות של פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

אחת הפעולות שכל עסק היום ובעיקר עסק קטן עושה, הוא פרסום באינטרנט לעסקים קטנים. הפרסום הזה בא לידי ביטוי בקמפיין בגוגל אדוורדס . אדוורדס הוא כלי הפרסום הביצועי של גוגל. בעולם הדיגיטלי, כלי הפרסום הם טכנולוגיים וזמינים לכל עסק קטן או גדול. יש בזה משום יישור קו בין עסקים קטנים לבין עסקים גדולים, ששניהם משתמשים באותם כלים כדי לפרסם את עצמם. זה מעולם לא היה קודם. הגדולים פרסמו בגדול והקטנים בקטן ובדרך כלל ברמה לוקאלית, החידוש הזה הוא מהפכה בפני עצמה לעסקים קטנים שעושים היום פרסום בזירה של הגדולים.


היתרון הראשון של קמפיין בגוגל הוא שעסק יכול לנהל את התקציב שלו. להחליט מהו מראש, להקפיא אותו, לשנות אותו או להקפיא את הקמפיין. זה בידיים של המפרסם. מעולם זה לא היה קיים קודם, וזה קורה משום שמי שמפעיל את הפרסום זה כלי דיגיטלי שאפשר פשוט ללחוץ כל פעם על כפתור אחר ולהגיד לו מה לעשות.

פילוח קהלי יעד- הבונוס של העולם הדיגיטלי

לאינטרנט יש מידע על הגולשים. זה בגלל שהם משאירים את העקבות שלהם בכל מקום. שימו לב איך כאשר אתם מחפשים תרמיל לטיולים, בכניסות הבאות שלכם לרשת, האינטרנט יראה לכם תרמילים לטיולים. מה זה אומר? זה אומר שכאשר אתם נכנסים לרשת, הכלים הטכנולוגיים מבצעים פעולות שונות ומקבלים עליכם מידע שהם משתמשים בו. הם עושים את זה לגבי כל גולש. יש להם את היסטוריית הגלישות של כל גולש, הם יודעים באיזה אתרים הוא היה, מה הוא חיפש, והאם הוא עשה עסקה או לא. לפי היסטוריית הגלישה אפשר לדעת פרטים מסוימים על הגולש. הגיל שלו, התחביבים שלו (אם הוא למשל חיפש חכה לדייג, בגדי ספורט לחוג קרטה ועוד). כך מרכיב גוגל פרופיל של כל גולש ובמידע הזה משתמשים בגוגל אדוורדס לכוון את הפרסום שלכם לגולשים שהפרופיל שלהם מתאים למה שאתם מציעים בקמפיין שלכם.


פילוח קהלי יעד הוא יתרון בולט של גוגל אדוורדס בקמפיין פרסום לעסקים קטנים באינטרנט.

ניתוח ומעקב אחד תוצאות- כך תבחנו את יעילות הקמפיין

לגוגל אדווארדס יש כלים מתקדמים שבעזרתם אפשר לנתח את נתוני הקמפיין והתוצאות. לעקוב אחר המודעות המועדפות על הגולשים, אחרי השעות בהן יש הקלקות רבות על המודעות בקמפיין. לדעת מאיפה הגולשים. האם הם משאירים פרטים. מה הגיל שלהם ואיך הם מתנהלים בתוך הקמפיין. כל המידע הזה עוזר לייעל את הקמפיין. אם למשל מגלים כי בקבוצה של מודעות הגולשים משתמשים במילות מפתח מסוימות, אז אפשר לעצור את הקמפיין ולנסח מחדש את המודעות עם המילים הללו.


אם תגלו כי בשעות הערב יש לכם קהל יעד יותר מתאים מאשר פרסום של הקמפיין בשעות הבוקר, תוכלו לבקש שהפרסום יתבצע רק בערב. כל מידע שיכול לתרום להצלחה של הקמפיין, אתם יכולים לקבל וליישם אותו מידית.


באותה מידה אתם יכולים לגלות כי הקמפיין בכלל לא עובד ואז אתם יכולים לעצור אותו, ולפנות לערוץ פרסום אחר ברשת, או לחשוב על קידום אחר לעסק שלכם. מה שטוב בגוגל אדווארדס זה שאפשר תמיד להבין מה קורה עם הקידום שלכם באינטרנט ומה צריך לשפר מידית. בנוסף אם מדובר בעסק שאין לו מספיק חשיפה, הפעולה הכי מידית שמביאה הרבה גולשים היא פרסום לעסקים קטנים באינטרנט בגוגל אדווארדס.

קידום בגוגל- חשיפה גדולה לעסק קטן

אין ספק כי קמפיין קידום בגוגל, מעניק חשיפה מידית וגורם לעסק שלכם לפרסום מידי, בעצם פרסום המודעות שלכם בדף הראשון בגוגל. חשוב לומר כי קידום בגוגל גם יוצר לכם תדמית של עסק מקצועי, המשקיע בפיתוח ומיתוג שלו.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?