שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים – תתחילו מקונספט ייחודי!

אין היום כמעט עסק קטן שלא מבין כמה חשוב שיהיה לו דף עסקי בפייסבוק. שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים, זוהי אחת השיטות הכי זולות ויעילות שיש כדי לשמר לקוחות ותיקים וכדי להגיע ללקוחות חדשים. פרסום עסק בפייסבוק היא שיטה מפולחת וממוקדת שניתנת למדידה בכל עת. היא יכולה להגיע בדיוק לקהל היעד שלכם, אתם יכולים לבדוק עד כמה הפרסום יעיל. מי מתעניין במוצר או בשירות שלכם. בקרב מי זה יוצר אינטראקציה וגם ללמוד הרבה על מה שאתם מציעים. למה קהל היעד מצפה מכם. האם יש צורך לשדרג אותו ועוד.

התקשורת עם קהלי היעד בפייסבוק מעניקה לכם אינדיקציה טובה לגבי הנוכחות והמיקום שלכם בשוק שלכם. מיהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וגם איך הם אוהבים שפונים אליהם.

במהלך כל קמפיין שתעשו, תוכלו לבצע שינויים בהתאם למסקנות שלכם, איזו מודעה יותר יעילה עבורכם.

איך מקימים עמוד פייסבוק עסקי מרשים?

אומנם כל אחד יכול להקים עמוד פייסבוק עסקי אבל לא כל אחד יודע להקים עמוד שיווקי וכזה שימכור אתכם נכון. לכן אנו ממליצים לכם לפנות לסוכנות דיגיטל שזו המומחיות שלה. 

חשוב שתהיה תשתית טובה לקליטת אוהדי הדף וזה כולל תמונת קאבר יפה. לחלופין סרטון תדמית אשר יציג את העסק שלכם, תוך העברת מסרים שיווקיים והיתרונות שלכם מול המתחרים. לקוחות אוהבים לבחור את הכי טוב בשבילם, ולכן סוכנות דיגיטל תוכל למכור אתכם הכי טוב אחרי שתלמד מה קהלי היעד שלכם אוהבים לשמוע עליכם ומה גורם להם לקנות דווקא מכם מוצר או שירות. חשוב שבדף תהיה כתובת, מספר טלפון תוכן שיווקי רלבנטי וקונספט פרסומי מובהק.

לכאורה מדובר על דף של עסק שיש בו פוסטים ותמונות או סרטונים. צריך להיות בו יותר מזה. צריך להיות בו משהו מלהיב, שגורם לגולשים להגיב. דף ששווה להם לגלוש אליו מדי פעם. חשוב שתהיה אינטראקציה בין הדף לבין הגולשים, כדי להעמיק אתם את הקשר.

זהו הבסיס של פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים

קמפיין פרסום בפייסבוק

את המודעות המלוות קמפיין פרסום בפייסבוק לעסק שלכם, תדאג סוכנות הדיגיטל המייצגת אתכם לפרסם לפי כל מיני נתונים חשובים שיובילו את המודעות אל קהלי היעד. זה יכול להיות מין, אזור גיאוגרפי, גיל ועוד. 

לפייסבוק יש מסד נתונים שנלקח מהנתונים שכל משתמש פייסבוק מפרסם על עצמו בפרופיל האישי או בקבוצות אליהן הוא שייך. כך ניתן להבין שאם אתם חנות ספרים אז פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים יכוון לקבוצות או לפרטיים שידוע שהם חובבי קריאה.  ואם מדובר במסעדה, אז המודעות צריכות להגיע לחובבי אוכל למיניהם שגם הם שייכים לכל מיני קבוצות. כלומר. קהלי היעד נמצאים, המודעות פשוט צריכות להגיע אליהם.

אבל זה יותר מכך. מה לכתוב ואיך? איזו תמונה תלווה כל פוסט ומה בעצם אתם רוצים להגיד. קוראים לזה קונספט, וזה נגזר מהפעילות העסקית שלכם והיתרונות הברורים שלה ובדיוק ככה עושים שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים.

כל קמפיין חייב קונספט

לפעמים גם הרוטב הבלסמי של מסעדה מסוימת יכול להביא לקוחות או הטחינה שעל הלחמהג'ון. מידע כזה באמצעות סוכנות דיגיטל שמבינה באסטרטגיה שיווקית, אמור להפוך ליתרונות הבולטים שלכם ואלה צריכים לבוא לידי ביטוי בפרסום מודעה בפייסבוק במסגרת פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים.

כאשר יוצאים בקמפיין פרסום בפייסבוק, חשוב מאוד לבנות את הקונספט בגדול כלומר- מה רוצים שקהלי היעד יחשבו עליכם בסופו של דבר. המודעות צריכות להיות קשורות זו לזו מבחינה רעיונית וכן למנף את העסק שלכם כבעל יתרונות ברורים ולעשות לו בידול ויחסי ציבור אגב הקמפיין. 

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?