קידום ממומן לעסקים קטנים שרוצים לגדול

קידום ממומן לעסקים קטנים שרוצים לגדול

העולם הדיגיטלי מזמן לעסקים קטנים את ההזדמנות להתנהג כמו גדולים. גם לא בתקציבי ענק, כי אם בתקציב ידוע ומדוד מראש. כל עסק קטן בעל אתר, יכול לצאת בקמפיין של קידום ממומן לעסקים קטנים, שרוצים פידבק חיובי ומשוב מהרשת. תהא הסיבה אשר תהא קמפיין קידום ממומן חושף אתכם בפני הגולשים, מעביר מסרים שחשוב לכם להעביר. גורם לגולשים להגיע לאתר שלכם, ואם אתם מציעים להם הטבה מיוחדת או מבצע שווה, הם גם יהיו הלקוחות שלכם.

 

הזירה הדיגיטלית היא  הזירה האידיאלית של כל העסקים הקטנים לבלוט ברשת. אומנם יש עוד ערוצים שונים בהם עסק יכול וצריך לפעול, אבל קידום ממומן לעסקים קטנים, הוא הפעולה הכי מהירה והכי שקופה מידית שתוכלו לעשות.

 

מה זה בדיוק קידום ממומן לעסקים קטנים?

קידום ממומן הוא פרסום בתשלום (לעומת קידום אורגני שנעשה בשיטה שונה לגמרי ומתומחר באופן שונה). קידום ממומן הוא קמפיין שעושים ברשת דרך כלי שנקרא גוגל אדווארדס, שזה הזרוע המבצעת קמפיינים ממומנים של גוגל. לכלי הזה יש המון אפשרויות כדי להעלות קמפיין מאוד מחושב, שקול ומדויק. מדובר ביכולות טכנולוגיות, וככל שתפנו לסוכנות דיגיטל המתמצאת בזה, כך הקמפיין יוכל להצליח.

 

הדבר הראשון שעושים בקמפיין ממומן זה בחירה של מילות מפתח שיופיעו במודעות שלכם. לכל עסק יש את מילות המפתח הרלבנטיות עבורו. אלה מילות המפתח שדרכן מחפשים הגולשים דברים מסוימים ברשת והם נוצרו מהעולם העסקי של כל אתר. כך לדוגמה חברה יצרנית לדלתות תבחר במילות מפתח באמצעותן הגולשים מחפשים דלתות, ואלה בטח יהיו "דלתות כניסה", "דלתות פנים", דלתות פלדה" ועוד.

 

כל מודעה תכלול מילה או מושג מפתח אחרים, בהקלדה שלהם בגוגל, יעלו המודעות הרלבנטיות שכוללות את מילות החיפוש האלה.

 

סוכנות דיגיטל מקצועית יודעת כיצד לבחור את מילות המפתח החשובות לעסק שלכם, שייכללו בקבוצת המודעות לצורך קידום ממומן לעסקים קטנים.

 

ניסוח המודעות- איך למשוך את הגולשים?

ניסוח המודעות צריך להיות ממש כמו שמנסחים מודעות פרסומת. בכל סוכנות דיגיטל מקצועית המספקת פתרונות דיגיטל לעסקים קטנים יש קופירייטרים מומחים ואנשי תוכן, שידעו בוודאות איזה סוג של מודעות לכתוב עבורכם. באיזו שפה לפנות לקהלי היעד שלכם. כאשר גוגל אדווארדס מכתיב את מספר המילים האפשריות של כל מודעה. לכן חשוב להיות מקוריים, מדויקים ומעניינים. המודעות יופיעו לבקשת המפרסמים בשעות ובימים מסוימים, בהן עפ"י מחקר של סוכנות דיגיטל קהלי היעד הרלבנטיים גולשים ברשת. אחר כך ניתן יהיה לוודא את כמות הכניסות וגם מאיפה, כי גוגל אדווארדס מאפשר למדוד כל קמפיין, כולל פילוח גיאוגרפי ואישי של מתעניינים.

 

המתעניינים הם אלה שנכנסו למודעה שלכם והקליקו עליה. אתם תשלמו רק על ההקלקות ומחיר כל הקלקה קשור למילות המפתח שלכם, ככל שהן יותר תחרותיות כך מחירן גבוה יותר. עלות המחיר נקבעת במכרז בין כל המפרסמים את אותם מילות וביטויי המפתח.

 

רוצים לשנות או לעצור את הקמפיין- אין בעיה בכלל!

קמפיין שעולה בגוגל אדווארדס נעשה בכלים טכנולוגיים. משום כך לאותם כלים שעוזרים למפרסמים לפרסם את המודעות, יש גם יכולות לעצור קמפיין, לשנות אותו. להחליף את מילות המפתח, להיכנס למכרז חדש של מחירים. ולהגיע לרזולוציות מאוד קטנות של שליטה בפרמטרים של הקמפיין.

 

כיוון שמגיע דיווח על כמות ההקלקה וגם על המודעות האטרקטיביות, למפרסמים יש אפשרות להשתמש במידע הזה כדי לשדרג ולשפר את הקמפיין בכל רגע נתון, את התקציב, את משך הקמפיין, ימים ושעות הפרסום ועוד.

 

אין כלי יותר מדויק היום בעולם הפרסום יותר מגוגל אדווארדס, שהופך כל קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים לחשיפה נטו מול קהלי היעד ובהתאם גם לתוצאות מרשימות.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?