ממש כמו שפעם אנשים קנו או צרכו שירותים באמצעות מודעות, היום זה נעשה אמצעות מודעות באינטרנט. איך מגיעות המודעות הללו? מה זה ? האם כל עסק יכול לעשות את זה וכמה זה עולה במדריך שלפניכם.
פרסום באינטרנט להבדיל מהפרסום שהכרתם עד כה, נעשה באמצעות סוכנות דיגיטלית או משרד פרסום שהם אחראיים על הקמפיין. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להכין מודעות המנוסחות בצורה נכונה, ולקמפיין צריכה להיות סיבה. בין הסיבות הנפוצות: שיווק של מוצר חדש, פתיחת סניף, הצטרפות למועדון לקוחות, הטבה מיוחדת במינה. כל אלה הן סיבות טובות להעלות קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים.
משרד הפרסום מחליט מתי ובאיזה שעות וגם כמה פעמים ביום המודעה תפורסם. אפשר להכין כל מיני סוגי ניסוחים למודעות ויש אפשרות לבדוק איזו מודעה יותר מוצלחת ומושכת יותר גולשים וללכת רק עליה.
על מה מקליקים יותר?
מה שטוב בפרסום באינטרנט זה שהלקוח קובע כמה כסף הוא רוצה להוציא על הקמפיין. התקציב מתחלק למי שמנהל את הקמפיין, איש הפרסום ולתשלומים על ההקלקות על המודעות. לכל מודעה יש מחיר אחר וזה תלוי איזה מילות מפתח כלולות במודעה.
את מילות המפתח שלו ולכן כאשר הוא ישעה קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים, הוא יכלול במודעות שלו את מילות המפתח הרלבנטיות. ככל שהמילים יותר תחרותיות, כך מחיר ההקלקה על המודעה שלהן יעלה.
אפשר להשתמש בכל מיני מילות מפתח שקשורות למה שרוצים לשווק. אם למשל את הקמפיין עושה אתר של מסעדות, אז אפשר לרשום פעם מסעדת בשרים, פעם מסעדות לאירועים ופעם בית קפה. כך עושים היום קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים.
קידום ממומן עושה חשיפה מידית
קידום ממומן עושה לאתר חשיפה מידית. בדרך כלל גולשים מתייחסים למודעות וגם מקליקים עליהם והם יכולים להפוך ללידים חמים, שזה אומר שאם הם ישאירו פרטים בגלל המודעה הם יהפכו ללקוחות.
המודעות יכולות להעביר את הגולשים המקליקים עליהם או לאתר של המפרסם או לדף נחיתה עם נושא מסוים. בשני המקרים הם יידרשו להשאיר פרטים אישיים והלקוח שיקבל את הפרטים צריך לעשות בהם שימוש. או שהוא יגלה שיש לו כמה לקוחות חדשים, או שהוא יגלה שהם רק מתעניינים אבל הם לא לקוחות. בכל מקרה בלי קמפיין קידום לא תהיה לו שום אפשרות להיחשף מול הגולשים.
הכלי של הקידום הממומן גוגל אדווארדס, יודע מתי לפרסם את המודעות שלכם לפי הנושא ולפי קהלי היעד שנמצאים אצלו במאגרי המידע. הוא יודע מי אוהב ספרים, מי אוהב לאכול ומי אוהב לנסוע לחו"ל ולפי זה הוא יפרסם בשעות מסוימות את המודעה שלכם ויתאים את התוכן של המודעה לעניין של הגולשים. אם למשל הוא יודע שחובבי ספרים גולשים בערב ואתם רוצים למכור עכשיו ספר חדש, אז הוא יפרסם את המודעה שלכם בערב.
קידום ממומן באינטרנט לעסקים קטנים מרים אתרים ועוזר להם לצמוח.
מחליטים על תקציב, מפסיקים, מקפיאים- אפשר הכול
פרסום באינטרנט במסגרת פרסום באינטרנט לעסקים קטנים, אפשר לעצור מתי שרוצים, להקפיא, לשנות או להחליף מודעות. אפשר גם להחליט על תקציב יומי של פרסום, לשנות את המודעות, להחליף את שעות וימי הפרסום וגם להחליף את מילות המפתח.
זה מאוד גמיש, מאוד מתאים את עצמו לכל עסק ולכן עסקים קטנים עושים שימוש רב בכלים הפרסומיים. נחשפים, מקבלים לקוחות חדשים ומשמרים את הלקוחות הוותיקים שלהם.
קרא עוד: שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים