קידום ממומן לעסקים קטנים

כל עסק שמכבד את עצמו חייב להשקיע בקידום האתר שלו. גוגל מפתחת ומשנה כל העת את האלגוריתם שלה. מדי שבוע יש עדכונים חדשים וברשת עצמה יש כל הזמן שכלולים ואמצעים טכנולוגיים מפותחים לעשות שיווק וקידום ובמצב הזה, כאשר זירת הפעילות העסקית עברה היום לאינטרנט, שום עסק לא יכול להרשות לעצמו לחלום ולחשוב שהלקוחות שלו יגיעו מהשמיים. 

גם עולם קידום האתרים משתכלל ונדרשת השקעה כדי להיות בטופ. זוהי התמודדות מורכבת עבור כל עסק או חברה שיש להם אתר ברשת והם לא רוצים שהוא יהפוך לפיל לבן, הם רוצים שהוא ימשוך גולשים, שיהיו לידים ויהיו המרות. לצורך כך חייב כל עסק להקצות מראש תקציב עבור קידום ממומן לעסקים קטנים.

איך עובד קידום ממומן לעסקים קטנים?

ברשת יש שתי אפשרויות לעשות קידום. קידום אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן לעסקים קטנים כשמו כן הוא- עולה כסף. זו קמפיין קידום בגוגל שאם הוא מתבצע בצורה נכונה, יש לו פוטנציאל גדול לקדם את העסק שלכם. מדובר על העלאת מודעות בתשלום באמצעות כלי שנקרא גוגל אדווארדס. במודעות כוללים מילות מפתח, אשר רלבנטיות ללקוח. כאשר גולשים מקלידים בגוגל שאילתות הכוללות את מילות המפתח האלה, עולים כל האתרים שיש בהם אותן אבל גם מודעות שכוללות את המילים האלה.

משום כך הדבר הכי חשוב ערך, הוא לבצע מחקר מעמיק ולהחליט באיזה מילות מפתח להשתמש. מהן המילים שבאמצעותן מחפשים הגולשים מוצר או שירות כמו שלכם. קביעת מילות המפתח גורלית ומשפיעה על הצלחת הקמפיין.

מדד לביצועים ובדיקה בזמן אמת

קמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים, ניתן למדידה בכל שלב שלו. אפשר לשנות את מילות המפתח ולהחליפן באחרות, לשנות את כל נוסח המודעה. להחליט על ימי ושעות פרסום אחרים. להחליט להקפיא את הקמפיין והדבר הכי חשוב- אפשר לקבוע מראש מה התקציב שרוצים להוציא ולא לחרוג ממנו משום שבכל זמן נתון, אפשר להיכנס לגוגל אדווארדס לראות כמה אנשים נכנסו למודעות שלכם, כמה כסף אתם כבר צריכים לשלם על הקלקות ולעצור את הקמפיין אם נגמר לכם התקציב. חשוב לומר שכדי להעלות קמפיין ולראות תוצאות, יש להקציב לך מינימום סכום של 2000 ₪, בפחות מזה אפילו אין טעם להרים קמפיין.

הגולשים יגיעו לאתר או לדף נחיתה 

לחיצה של גולשים על מודעה יוביל אותם לאתר המפרסם או לדף נחיתה. דף נחיתה הוא מוצר פרסומי שכותבים ומפיקים במיוחד לצורך הקמפיין. הוא חייב להיות שיווקי, מנוסח כראוי ולגרום לגולשים להשאיר בו פרטים. זה יכול להיות קמפיין על השקה של משפחת מוצרים חדשה, סניף חדש, הקמת מועדון לקוחות ועוד. לקמפיין צריכה להיות סיבה ומטרה והוא צריך להשיג אותה. לפיכך יש לפנות לסוכנות דיגיטלית מקצועית כדי שתרים את הקמפיין הזה.

הצלחתו של קידום ממומן לעסקים קטנים הוא למשוך כמה שיותר גולשים לאתר או לדף הנחיתה, בשאיפה שהם ישאירו פרטים ואולי יהיו לקוחות של החברה. כדי שההמרות יהיו איכותיות, דרושה פה יד מקצועית לניהול הקמפיין.

גם האתר וגם דף הנחיתה הם כרטיס הביקור וחלון הראווה שלכם ברשת, ולכן המסרים בקמפיין באמצעות המודעות צריכים להיות קצרים וקולעים, ברורים ואטרקטיביים. 

פילוח מדויק של קהלי היעד

אמצעי הפרסום שיש היום לגוגל אדווארדס, הם חלומו של כל מפרסם. הכלים הללו יודעים להפנות את המודעות לקהל יעד בגיל מסוים, מאזור גיאוגרפי מסוים, שיש לו תחומי עניין מסוימים ועוד. משום כך לקמפיין קידום ממומן לעסקים קטנים יש סיכוי גבוה להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ולהגביר את השיווק. כמובן כדי להתחיל תהליך כזה יש לפנות אל חברה מקצועית המציעה פתרונות שיווק לעסקים קטנים.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?