קידום דף פייסבוק לעסקים קטנים

קידום דף פייסבוק לעסקים קטנים

קוקה קולה לא מפסיקים לספר את הסיפור של המשקה דרך עיניו של הרוקח שרקח אותו. בן אנד ג'ריס מתמקדים בקורס הכנת גלידה בהתכתבות שהם לקחו בראשית דרכם, וג'ינס ליוויס מספר את סיפורם של עובדי המכרות שנזקקו לבגדים עבים ומגנים. ככה המציאו את הג'ינס ואת המשקה המרענן ואת הג'ינס שלא נס ליחו על היום. חלק גדול בהצלחה הזו יש לזקוף לטובתו של הסיפור שליווה ולווה עד היום כל מותג.

הדוגמאות הללו מוכיחות לנו שוב ושוב, שמאחורי כל מותג טוב, צריך לספר סיפור שיגבה את המהלכים שלו. כאשר חברת תכשיטים מובילה בארץ, השיקה ליין של תכשיטים פרמיטיביים, היא יצרה סיפור כיסוי בדוי שמדבר על יומן של ארכיאולוג שהתגלה במדבר סהרה ובו דוגמאות התכשיטים המעוצבים, ועל פיו הם עוצבו.

זה לא היה סיפור אמתי, אבל הוא היה מספיק יצירתי ומדויק לתכשיטים ולפרסום שלהם וככה זה עובד. מאחורי כל מוצר חייב להיות סיפור טוב. אם אין לכם אותו, צרו אותו. אם אתם לא יודעים היעזרו באסטרטגים ואנשי קריאטיב. 

קידום דף פייסבוק לעסקים קטנים, צריך לספר את הסיפור שלכם.

למה צריך סיפור?  כלי חזק בכל קידום דף פייסבוק לעסקים קטנים

סיפור של מותג הוא ניסיון לגיטימי לחבר בין אנשים ומותגים. הסיפור הכי טוב הוא זה, שרעיון היוולדות או היווצרות המותג, לא נעשו בשל בצע כסף. אלא בגלל ולמען הסביבה, האנושות, החברה ובכלל.

אם תשימו לב מה מותגים אומרים, תראו שיש להם סיפור יותר גדול ממה שהם עושים. חברת ספורט של חולצות מנדפות, מדברת על הנוחות של החיים וחברת של נעלי ריצה, מדברת על ניצחונות. כלומר, הם מוציאים את המותגים מהמגירות והמדפים ומייחסים להם תכונות נכונות יש לומר. חולצות מנדפות זיעה באמת עושות את החיים קלים, ועם נעלי ריצה טובות, בהחלט אפשר לנצח. אבל כשאתם הולכים וקונים נעלי ריצה, לא תמיד אתם אלה שרוצים לנצח משהו, אבל אם הנעליים שלכם מנצחות, אתם תקנו אותן. 

ככה עובד סיפור, וככה צריך לעבוד כל פוסט בדף פייסבוק של עסקים קטנים.

מה הקול של המותג שלכם?

גם כאשר מדובר בכתיבה של פוסט לצורך קידום דף פייסבוק של עסקים קטנים, הוא צריך לדבר ולהרעיש בקול של המותג. בשפה שלו לקהלי היעד שלו. המסרים והשפה עוזרים לכל מותג להיבדל מהאחרים. לתת דרור וליכולת הקריאטיבית כדי לבנות עולם שלם סביב המותג. הדבר האחרון שצריך לעשות, הוא מה שרבים עושים. או שהם מפציצים בכותרות שלא קשורות למותג, או שהם מפרסמים תמונות משמימות שלא עושים למותג שלהם שום יחסי ציבור טובים, אלא עוד עלולים לפגוע בו.  

הסיפור של המותג בדף העסקי שלכם, צריך לקבל ביטוי הרמוני ברעיון שמוגש בצורה מיוחדת במינה וגורם לגולשים ליהנות. אתם צריכים לדעת לספר אותו בצורה כזו, שהוא ישאיר רושם על הגולשים והם ירצו להיות חלק ממנו. הוא יזיז להם משהו. הסיפור יזיז להם. 

אמת והתלהבות 

דבר חשוב לומר הוא, שהכול צריך להיות בנוי על האמת לאמיתה. אתם יכולים להגזים אבל האמת היא האמת. זה אומר שאם למותג שלכם, ממש כמו לבני אדם יש גם חסרונות. דברו עליהם. זה יעשה רושם מאוד טוב על הגולשים.

דבר נוסף וחשוב שאמור להוביל אתכם זו התלהבות. הגולשים צריכים להרגיש את התשוקה שיש לכם למותג שלכם דרך הפוסטים, השקיעו בהם את התשוקה הזו. היו מקוריים וכנים. לכו אחרי הלב של המותג שלכם ותגיעו רחוק. כולם יגיעו אחריכם זה בטוח.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?