קידום אתרים לעסקים קטנים – לטפס לפסגה של גוגל

קידום אתרים לעסקים קטנים – לטפס לפסגה של גוגל

קידום אתרים לעסקים קטנים, מתמקד במטרות של הלקוח, בהתאם לתקציב שלו, למיקום האתר שלו בגוגל ולצרכים של העסק. ישנן פעולות רבות שאפשר לעשות באינטרנט, אבל כדי לדאוג שאתר של לקוח יפעל ויכניס לקוחות, צריך לעשות קמפיין קידום שבטווח הראשון יביא אותו למקום ריאלי.

 

מקום ריאלי זה מיקום שגולשים מגיעים אליו ולא בדף העשירי של גוגל. מצד שני להגיע לדף הראשון זה בהחלט תהליך של קידום אורגני (אם אתם לא קונים מודעות ועושות קידום ממומן) ולכן קידום אורגני הוא האפשרות הכי אופטימלית עבור כל עסק קטן להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל.

 

גוגל הוא מנוע החיפוש הכי גדול ומוביל בעולם, וככזה יש לו כוח להזרים אליו טראפיק לאתר. כאשר גולשים מחפשים משהו בגוגל, הם מקבלים המון תוצאות בכל חיפוש שמתפזרים על פני כמה עמודים. באופן טבעי הם יצרו קשר או יביעו עניין בתוצאות שבעמוד הראשון ולא יתמקדו ביותר משלושת התוצאות הראשונות.

 

אבל מדובר בתהליך ארוך. יש לו את הזמן שלו, ההשקעה שלו והדרך שצריך לעשות כדי להגיע לתוצאות הגבוהות. אחת השיטות לעשות את זה היא להתחיל תהליך של קידום אורגני אצל סוכנות דיגיטל המתמחה במתן פתרונות דיגיטל לעסקים קטנים.

 

מהי אופטימיזציה של אתר?

אופטימיזציה של אתר היא אוסף פעולות שיש לעשותן, כדי להתאים את האתר לדרישות של גוגל. הוא צריך להבין מהם החיפושים הרלבנטיים לגביו, מהו תיאור האתר כפי שמופיע בקוד, תיאורי התמונות, התגיות, כותרות הדפים ועוד.

 

לגוגל יש שיטה לדירוג אתרים אשר משפיעה על תוצאות החיפוש. ישנם גורמים שונים שהם אלה המשפיעים על דירוג האתר. אומנם גוגל לא מפרסמת את אלגוריתם הדירוג שלה, אבל המקדמים מסיקים מסקנות לאור המיקומים שהיא קובעת, ומבינים מה משפיע על דירוג המיקומים שלה. יש כמה גורמים הידועים כמשמעותיים לדירוג האתר:

  • נטישת גולשים- אם גולשים נוטשים את האתר, גוגל מסיק מכך כי האתר לא מעניין.
  • אתר שנטען לאט, נתקע וקשה לגלוש בו גם גורם לגולשים לנטוש. גם את זה גוגל רואה.
  • קישורים לאתר שלכם מאתרים איכותיים, נראים לגוגל כמו המלצה עליכם.
  • רלבנטיות של תוכן לנושא האתר.

 

קידום אורגני איכותי ימקם אתכם גבוה

קידום אורגני איכותי שנעשה לאתר שלכם, עשוי למקם אתכם גבוה. קחו בחשבון שלא רק האתר שלכם עושה קידום אורגני אלא כל האתרים בערך, ולכן הקידום שלכם צריך להיות מאוד יצירתי ומניב תוצאות ועשוי בחוכמה. סוכנות דיגיטל שעושה קידום אורגני, לא תעשה לכם שום דבר עד שהיא לא תבדוק מה קורה אצל המתחרים שלכם. היא עשויה להשתמש באותן מילות מפתח שישמשו גם אתכם, אבל היא תדאג שלא יהיו מתחרים לאיכות ואורך התכנים שלכם. מילות המפתח אמורות להישתל באופן טבעי בטקסט, במינון מסוים ובחומרים איכותיים. גוגל גם יבחין בזה, כי כאשר גולשים מתעמקים בתכנים זה סימן שהם טובים.

 

קידום אתרים לעסקים קטנים ברמה האורגנית, יזין את דפי האתר שלכם בתכנים הכוללים את מילות המפתח ואנדקוס שלהם, יוביל את הגולשים אליהם כאשר גולשים יקלידו שאילתות בחיפושים של גוגל.

 

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח נעשה לצורך קידום אורגני. לעתים בוחר המקדם האורגני דווקא להשתמש במילות מפתח לא ישירות כדי להגיע לגולשים. כך לדוגמה אם רוצים למשוך גולשים לאתר שמדבר על מזרנים, חלק ממילות המפתח שיש להכליל בתכנים יהיו בריאות הגב. כמובן שכאשר תקלידו את המילים בריאות הגב בגוגל, תגיעו גם למכוני פיזיותרפיה ומעסים רפואיים, אבל יעלו גם הרבה תכנים על מזרנים כי אלה הן מילות מפתח בטקסטים עליהם.

 

אותו כנ"ל לגבי הרזייה. אם אתם מזמינים תכנים לקידום, ייתכן שמילות המפתח שתצטרכו להשתמש בהן לא יהיו הרזייה אלא דווקא השמנה. כל מי שמקליד את המילים השמנה, שומן או משקל עודף, בסופו של דבר מגיע לתכנים באתרים של שמירת משקל, דיאטות והרזייה. הבחירה באיזה מילות מפתח להשתמש, יוצרת נפח של תכנים שיש בהן כל מיני מילות מפתח בכל מיני ורסיות, כך שהאתר יעלה בכל מיני שאילתות שבנויות מכל מיני מילות מפתח משיקות, עוקפות או ישירות.

 

קידום אורגני הוא קידום שלא נקנה בכסף כמו קידום ממומן עליו משלמים בהקלקות על כל מודעה, ולפיכך הוא גם נראה כהמלצה יותר טבעית לגבי האתר.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?