קידום אורגני לעסקים קטנים, היא השיטה בה תוכלו להתקדם ברשת באמצעות מילות מפתח רלבנטיות לעסק לו אתם עושים קידום.
קידום האתר כולל ראשית מחקר מילות מפתח, משום שהקידום הזה נעשה באמצעותן. הוא עובד באופן כזה שהוא חוקר את מילות המפתח באמצעותן מחפשים הגולשים את האתר. אם למשל מדובר בחברת דלתות אז מילות המפתח יכללו בין השאר מילים כמו: דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות קו אפס, דלתות הזזה, דלתות אש, דלתות אלומיניום, דלתות נגד מים, דלת ביטחון ועוד. המקדם האורגני יבדוק מהי רמת החיפוש לגבי כל מילה או ביטוי בתחום הדלתות וישתול באתר מאמרים הכוללים את מילות החיפוש הרלבנטיות במינון מסוים.
כאשר גוגל יאנדקס את האתר, הוא יגיע גם לדפים עם התכנים הללו ולכן כאשר מישהו ירשום דלתות פנים, סביר להניח שגוגל יעלה את אתר הדלתות במיקום מסוים, אבל לא רק בגלל מילות המפתח. יש כל מיני פרמטרים שבגללם אתרים זוכים למיקום גבוה ולא רק בגלל הקידום האורגני שנעשה להם.
זמן טעינת אתר
גוגל רוצה לעודד הקמת אתרים טובים. זה אומר שהוא רוצה שהם יהיו טובים מכל מיני בחינות. איש קידום אורגני לעסקים קטנים, יודע לבדוק גם את הטכנולוגיה של כל אתר. יותר נכון הוא לא בודק אותה אבל הוא מבין אותה מהיחס של הגולשים אל האתר.
אם אתר נטען לאט ולגולשים כבר אין סבלנות אליו הם יינטשו אותו. הם ינהגו כך גם במקרה של טקסטים לא ראויים, לא מעניינים. עם שגיאות כתיב או כאלה שממחזרים את עצמם. הוא עוקב אחר זמן השהייה של גולשים באתרים ואם הוא מוצא כי יש אחוז נטישה גדול מאתר מסוים, זה סימן שהחומר באתר הזה לא ממש מעניין אותם ומכאן הוא מסיק שזה אתר לא איכותי ולכן הוא לא ימקם אותו גבוה בדירוג.
סיבה נוספת שבגללה גולשים נוטשים אתרים זה משום שהאתר נבנה באופן מבולבל ומפוזר, והם לא מצליחים למצוא מיד את המידע שהם מחפשים. אין מספיק כותרות בולטות, יש המון כותרות וקשה לדעת מה יותר חשוב ממה, ולכן הם עלולים גם במקרה הזה לגלות חוסר סבלנות ולנטוש את האתר וגם את זה גוגל רואה וגם את האתר הזה הוא לא ימקם גבוה.
גוגל לא אוהב יותר מדי מילות מפתח
יש איזה שהם חוקים שצריך להתנהג לפיהם בכתיבת חומרים לאתרים שכוללים מילות מפתח.
יש מינון מסוים תקין ויש מינון מוגזם. עבירות על הנחיות של גוגל עלולות לגרום לו להתעלם מאתר. לכן חשוב מאוד גם להכניס את המספר הנכון של מילות המפתח, גם לספק תכנים מעניינים וכמובן לא להעתיק טקסטים בשום פנים ואופן משום אתר. לאנשי קידום אורגני לעסקים קטנים יש כלים באמצעותם הם יכולים לבדוק אם התוכן שסיפקו להם מועתק או לא.
גם בעניין קישורים חיצוניים ופנימיים שזוהי מהות עבודתו של המקדם, יש משמעות, והנחיות ברורות ואסור לסטות מהם.
קידום אורגני בחוכמה
גוגל אולי הוא רובוט אבל הוא מחליט, לפי האלגוריתם שלו והשינויים שהוא מבצע, מבצעים המקדמים האורגניים התאמה לאתרים לעם הם עושים קידום אורגני, הכל כדי לספק את הדרישות תחת ההנחיות הנכונות שלו.קידום אתרים אורגני יש לומר הוא תהליך שלוקח זמן ולכן אל תצפו שהאתר שלכם יגיע למקום הראשון כבר אחרי חודש. זהו תהליך ארוך בו דואג המקדם לתקוע עבור האתר שלכם יסודות חזקים ברשת ובהמשך בעבודת קידום נכונה תוכלו גם להתמקם בעמוד הראשון בגוגל.
קראו גם על: פרסום באינטרנט לעסקים קטנים