פתרונות בקליק לעסקים שרוצים להצליח

האינטרנט מציע פתרונות דיגיטל לעסקים קטנים, בתקציבים סולידיים. מדובר על שיווק ופרסום בערוצים הידועים ברשת כמו פייסבוק וגוגל, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. כל הערוצים האלה היום הם ערוצי הפרסום הדיגיטליים החדשים שכל סוכנות שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים יכולה להמליץ לכם עליהם ולהתאים לכם תוכנית ספציפית לעסק כמו שלכם. 

הדבר הכי חשוב בכל ערוץ שתבחרו, הוא להגדיר מיהם קהלי היעד שלכם. הקשיבו לקהל שלכם ושאלו את עצמכם איך אתם יכולים לשווק להם את המוצר או השירות שלכם הכי טוב. איזה בעיות זה פותר? אילו צרכים זה ממלא? ועוד. כל מסע פרסום או שיווק מתחיל בהקשבה. בסופו של דבר זה ישתלם כי אתם תעבירו את המסרים שקהל היעד שלכם צריך כדי להיות לקוחות שלכם.

איך מקשיבים ואיך מבטאים מסרים?

אם למשל יש לכם מסעדה ואתם רוצים לשווק אותה כמסעדת גורמה, תצטרכו למצוא מה ימתג אותה כך? האם אתם רוצים שזו תהיה מסעדה רועשת או אינטימית? האם היא תתאים למשפחות עם ילדים או לזוגות בלי ילדים? האם יש מנות ילדים בכלל? האם אתם מציעים מנות שלא קיימות בשום מסעדה אחרת? האם יש לכם משהו מיוחד לומר על חומרי הגלם שלכם, על הטאץ' של השף. האם זו  מסעדה שאפשר לקיים בה אירועים ולכמה איש? באיזה שעות היא פתוחה? האם היא פתוחה גם בששי שבת? כל אלה יקבעו בסופו של דבר את מיצוב המסעדה שלכם. המסרים הללו יועברו בערוצי השיווק והפרסום שתבחרו. פתרונות דיגיטל לעסקים קטנים מתאימים את עצמם לכל המטרות של כל מפרסם. 

פתרונות בקליק לעסקים קטנים

פייסבוק הפכה לבמת פרסום מקצועית. רשומים בה 4 מיליון ישראלים, ואתם לא רוצים להפסיד אותם. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לפתוח דף עסקי ולתת למישהו מקצועי לנהל אותו. לכאורה זה נראה קל. פותחים עמוד מעלים פוסטים ומפרסמים תמונות, אבל זה חייב להיות טוב. גם הפוסטים וגם התמונות צריכים להיות תחת קונספט כלשהו של קמפיין פרסום. העברת מסרים ומטרה. אתם לא רוצים רק שיעשו לכם לייקים, אתם רוצים לקוחות חדשים וכדי שיהיו לכם, אתם צריכים לגרום לגולשים להתחבר אליכם וזה נעשה באמצעות המסרים שאתם מפרסמים בעמוד שלכם. גולשים מזדהים, מסתקרנים ומגיבים ויש דפים עסקיים שמביאים הרבה מאוד לקוחות חדשים כל יום, זה בגלל שניהול הדף נעשה ע"י משרד שיווק דיגיטלי מקצועי שמעניק שירות של פתרונות דיגיטל לעסקים קטנים.

פרסום ושיווק בגוגל – פתרונות דיגיטל לעסקים קטנים

ערוץ נוסף המהווה את אחד מהערוצים הראשיים של פתרונות דיגיטל לעסקים קטנים הוא פרסום ושיווק בגוגל. יש אפשרות לצאת עם קמפיין קידום בגוגל, ככה קוראים לזה ויש לו עוד שם PPC. אלה הם ראשי התיבות של pay per click. מדובר על קמפיין בו עולים עם שורה של מודעות המכילות מילות מפתח הרלוונטיות לאותו עסק. בהקלקה על המודעה מופנים הגולשים לדף נחיתה או לאתר המפרסם ויש להם אפשרות להשאיר פרטים.

המפרסם משלם על כל הקלקה על מודעה והמחיר נקבע בין המפרסמים שמשתמשים באותן מילות מפתח, כלומר אלה עם עסקים משיקים, דומים או מקבילים. כאשר גולש מקליק על המודעה כלי הפרסום שהוא גוגל אדוורדס מתמחר את ההקלקה, וכאשר המפרסם נכנס לחשבון שלו שם, הוא רואה בדיוק כמה הקלקות היו, כמה זה כבר עלה לו. על איזה מודעות הקליקו יותר, ומהן מילות המפתח שהביאו לו הכי הרבה כניסות. אפשר לשנות ואפשר לעצור ולשלוט בתקציב. אל תעשו את זה לבד, פנו לסוכנות המציעה פתרונות שיווק לעסקים קטנים בדיגיטל.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?