פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים – לדף העסק שלכם!

דף עסקי בפייסבוק הוא ערוץ מעולה לחשיפה של עסקים קטנים ברשת החברתית. כל אחד יכול להעלות דף עסקי, אבל ההצלחה של דף כזה קשורה בניהול שלו ובתשומת הלב שהוא עשוי ליצור אצל הגולשים.

הדף העסקי הוא מעין "מיני פרופיל" של הלקוח. הוא מכיל תמונת קאבר שאמורה לייצג אותו ואת העסק שלו וכן יש לרשום את השם, לפרסם את הלוגו אם יש ובעצם את כרטיס הביקור הראשוני של העסק. 

אבל התדמית האמתית נוצרת מהפוסטים שמעלים בדף הזה, והם קמפיינים לכל דבר ועניין. ניקח לדוגמה חברה שמייצרת דלתות. האם זה מספיק להעלות פוסטים עם צילום של דלת? ברור שלא? כמה הגולשים יכולים לראות דלתות. אבל אם לדוגמה עושים קמפיין של "פותחים דלת" בחסות אותה חברת דלתות ומציעים למשפחות לארח לחגים חיילים בודדים או דומה, אז יש לכם גם מבצע חברתי שיש לו ערך מוסף והוא תורם לשם ולמוניטין של החברה הזו וגם אפשר להציג כל פעם דלת אחרת, אבל היא קשורה כמובן לקמפיין החברתי ולכן יש לה יותר משמעות מעוד דלת. זו דלת של אחווה ונתינה.

זו הדרך לעשות פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים

איך לפרסם בפייסבוק

נאמר שאתם חברה שמשווקת עגלות סופרמרקט. עכשיו אנחנו יודעים שעגלות סופרמרקט הן לא המוצר הכי סקסי בעולם, אבל בכל זאת זה מוצר שמיש מאוד ורוצים לדחוף את המכירות שלו. אז במקום לצלם עגלה ולהכניס את הצילום שלה לפייסבוק, אפשר לצלם אותה מלאה לבקש מהגולשים להעריך כמה עולים המוצרים על העגלה , ומי שקולע מקבל מתנה מסוימת.

הגרלות, אינטראקציה עם הגולשים וחידות זה דבר שמייצר תקשורת עם הגולשים, יוצר באזז על הדפים שלכם ומביא לכם חשיפה. אומנם המטרה הסופית של כל עסק וגם של עסק לייצור עגלות סופרמרקט זה למכור, אבל איך תגרמו לגולשים להסתכל על הדף, ולחשוף את השם של החברה שלכם. מה גם שהיצרן הסופי, כלומר- הגולש הוא לא לקוח הקצה שלכם, אבל חברה גם עושה לעצמה פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים גם בשביל התדמית ולא רק בשביל השיווק. 

תחשבו קונספט- לא פוסטים

כדי לעשות קמפיינים של פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים, אין ספק שמה שחשוב הוא לחשוב על קונספט בו אתם יכולים להבליט את המוצרים או את השירות שאתם רוצים להציע.

אולי זה המקום לומר, כי לא כל פרסום אפקטיבי ויש מקצועות שצריכים לחשוב איך הם מציגים מה שהם עושים. בדף בפייסבוק של חברה שעושה ניקיון לספות, צפתה כותבת שורות אלה בתהליך הניקוי. לאחר כמה דקות מים שחורים ומטונפים החלו לצאת מהצינורות של מכשיר הניקוי ולא יהיה זה מוגזם להגיד שמיד נטשתי את הפוסט כי זה פשוט היה דוחה.

אז אם מה שהחברה הזאת רצתה לעשות זה לשווק את שירות ניקוי הספות שלה, שירות שאגב אני דווקא יכולה להזדקק לו, לי היא כבר לא יכול למכור את זה, כי מה כל כך יפה ושיווקי בלהראות שהמים יצאו שחורים.

לזה אני קוראת חוסר קונספט. אם למשל היא הייתה מציגה תמונה של לפני ואחרי, בטוח שזה לא היה כל כך דוחה כמו מה שהיא בחרה להראות.

הקונספט של הקמפיין בפייסבוק אמור להיות הכותרת כל הקמפיין ולהוביל אותו בתכנים ובמודעות. הוא אמור לשרת את החברה ואת המטרה שלשמה היא בחרה לעשות פרסום בפייסבוק.

קראו גם על: עיצוב אתרים לעסקים קטנים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?