פרסום בגוגל לעסקים קטנים- ככה מתחילים להמריא!

המהפכה הדיגיטלית מספקת היום גם לעסקים קטנים וגם לחברות ענק, כלי פרסום ייחודיים שלא היו קיימים בעולם האוף ליין וביניהם פרסום בגוגל לעסקים קטנים. 

מדובר על ערוץ השיווק הכי קריטי והכי בסיסי הקיים היום כדי להביא לידים לעסק. זהו אחד מכלי השיווק הכי יעילים בתחום השיווק הדיגיטלי ובאמצעותו אפשר להגיע ללקוחות אשר מחפשים ברשת עסקים, מוצרים או שירות. כדי לבנות מסע פרסום מקצועי יש לשכור את שירותיו של בעל מקצוע, למרות שיש סרטוני הדרכה על הפעלת גוגל אדווארדס- זהו הכלי הביצועי של הפרסום עדיין יש כל מיני היבטים מקצועיים שרק אדם בעל מקצוע בקמפיינים בגוגל מבין ולכן הקמפיין שהוא יעשה עבורכם עשוי להיות הרבה יותר מוצלח ועם תוצאות יותר טובות ממה שאתם תעשו בעצמכם. בסופו של דבר אם חלילה תגרמו נזק לתדמית או למוניטין שלכם, שום סכום שבעולם לא יתקן זאת ולכן מומלץ לעשות פרסום בגוגל רק באמצעות נותן שירות מקצועי.

מי צריך את גוגל? כולם !

גוגל הוא מנוע החיפוש הראשי של הרשת, אשר מאפשר לכל הגולשים הנכנסים אליו לקבל את התוצאה על השאילתות שלהם, והוא מכונה רשת החיפוש. התוצאות מורכבות למעשה מקידום אורגני או מקמפיין פרסום בגוגל לעסקים קטנים וגם לחברות גדולות, אשר מעלות אותו ברשת לטובת חשיפה, הרחבת מעגל הלקוחות או קמפיינים הממוקדים במטרות מסוימות כמו הקמת מועדון לקוחות, הטבות מיוחדות. שימור לקוחות קיימים ועד להודעות על פתיחת חנות חדשה, סניפים או שירותים חדשים שמעניק עסק מסים.

למעשה פרסום בגוגל לעסקים קטנים, הוא ההזדמנות הראשונה של כל עסק לחשוף את עצמו באמצעות כלי הפרסום המרכזי של גוגל "גוגל אדוארדס".

בשנים האחרונות התרחבה מאוד גוגל ופרשה את הרשת שלה בכל האינטרנט, תוך שהיא מאפשרת לאתרים להציג פרסומות במערכת מתקדמת. היא משתפת פעולה עם אתרים רבים ומספקת את האפשרות להשתמש בכלי הפרסום שלה וזוהי רשת המדיה של גוגל. 

מה זה גוגל אדווארדס ?

גוגל אדווארדס הוא הכלי הביצועי של גוגל אשר באמצעותו יוצרים ומנהלים כל קמפיין של פרסום בגוגל לעסקים קטנים . הוא מאפשר למשוך לקוחות באמצעות הפרסום על ידי תצוגת מודעות המפנות את המקליקים עליהן לאתרים או לדפי נחיתה רלבנטיים.

הקידום הממומן בגוגל שנקרא גם PPC הוא קיום שהמפרסמים של הקמפיין משלמים בעצם פר הקלקה על כל מודעה לפי תעריף שנקבע מראש ולכן גם התקציב יכול להיות ידוע מראש ואף להשתנות. אפשר לעצור את הקמפיין בכל עת, לנסח את המודעות בצורה שונה, לפרסם אותן בימים אחרים- הכל בידיים של מנהל הפרסום וצרכי הלקוח בהתאמה מוחלטת וגמישה.

מודעות הפרסום מופיעות לפני התוצאות האורגניות ולידן מצוינת המילה "מודעה" כאשר לגולשים ברור כי התוצאה הגבוהה היא בשל קיומו של הקמפיין.

כאשר מדובר בכמה חברות שיוצאות עם קמפיין באותו נושא ויש להן את אותן מילות מפתח במודעות, זו שמשלמת הכי הרבה על המילים הללו, היא זו שהמודעות שלה מופיעות לפני האחרות. 

מה זה בכלל מחקר מילות מפתח?

מקדם אתרים במשרד שיווק דיגיטלי לעסקים מדבר על מחקר מילות מפתח, המחקר הינו כלי עזר עבור המפרסמים אשר קובעים לפי נתוני החיפושים איזה מילים כדאי ורצוי לשלב במודעות עבור הגולשים שמחפשים את נושא הקמפיין.

המילים הללו נכנסות לתחרות בין כל המפרסמים באותו נושא וכאמור מי שמשלמת הכי הרבה היא זו שהמודעות שלה מתפרסמות קודם. זהו מעין מכרז פתוח שקובע הרבה פעמים את ההצלחה של קמפיין פרסום בגוגל לעסקים קטנים. 

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?