פרסום בגוגל לעסקים קטנים

פרסום בגוגל לעסקים קטנים

כדי להבין מה זה גוגל, חוץ מזה שזה עיכול בצבעים של ירוק, צהוב ואדום, דרכו נכנסים לרשת האינטרנט, צריך להבין מה כוחו של מנוע החיפוש הזה לעסקים קטנים. לכן כל עסק קטן שרוצה היום לעבוד גם בעולם הדיגיטלי ולהביא לקוחות שגולשים באינטרנט, וכל העולם גולש באינטרנט, חייב לעשות פרסום בגוגל לעסקים קטנים.

גוגל הוא מנוע חיפוש דרכו נכנסים גולשים, כאשר הם מחפשים משהו. היום כל דבר שמחפשים, עובר קודם כל דרך גוגל. אין דבר שמישהו לא רוצה לקנות והוא לא מחפש אותו דבר ראשון בגוגל. זה יכול להיות סדין זוגי, מיטה זוגית, טיול זוגי. הכול. היום הדרך לקנות (וגם למכור) דברים נעשית דרך גוגל. לכן אם אתם רוצים לעשות פרסום בגוגל, אתם ראשית חייבים להיכנס לעולם הדיגיטלי וזה דבר ראשון אומר שאתם חייבים לפנות לחברת בניית אתרים ולהקים אתר.

אתר מותאם לעסק – שלב ראשון לפני פרסום בגוגל לעסקים קטנים

האתר שלכם ברשת, הוא בעצם חלון הראווה שלכם ברשת. הוא חייב להיות מושך, יפה ומקצועי. הוא צריך גם להתאים לעסק שלכם. להיות בצבעים שמוכרים אתכם טוב, וגם התוכן צריך להיות כתוב ברמה גבוהה.

אנשים שמחפשים מידע שיש לכם באתר יגיעו אליכם. אם אתם למשל עושים ניסור בטון, כל מי שיקליד בגוגל ניסור בטון, אמור להגיע אליכם. אבל הוא גם יגיע למתחרים שלכם, גם הם עושים ניסור בטון. אז למי הוא יגיע קודם?

הוא יגיע למי שעושה קמפיין פרסום בגוגל לעסקים קטנים. איך עושים את זה? פונים לסוכנות דיגיטל ומבקשים ממנה הצעה להקמת אתר וגם לקמפיין.

מה זה גוגל אדווארדס ואיך הוא קשור לפרסום?

גוגל אדוארדס אפשר לומר, הוא משרד הפרסום של גוגל. זהו כלי פרסומי של מנוע החיפוש גוגל, אשר באמצעותו עושים פרסום. מה שאתם צריכים זה לבקש ממשרד הפרסום הדיגיטלי שעובד אתכם לעשות לכם פרסום ואתם גם צריכים להסביר לו מה המטרות שלכם. רק אחרי שקובעים את המטרה מחליטים איזה קמפיין לעשות. זה יכול להיות חשיפה לאתר שלכם, השקה של מוצרים חדשים. פתחתם סניף נוסף? מחלקת השירות שלכם עברה מקום או כל סיבה אחרת שאתם רוצים לספר לגולשים, שחלקם מן הסתם הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

פרסום בגוגל לעסקים קטנים, עושים עם סוכנות דיגיטל שעובדת עם עסקים קטנים שרוצים להיות גדולים ומתמחה בתחום של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.

מה זה מילות מפתח ואיך זה קשור לפרסום בגוגל?

לכל עסק יש מילות מפתח. אלה הן המילים של נושא העסק למשל לטכנאי מזגנים יש מילים כמו: טכנאי מזגנים, קלקול מזגן, תיקון מזגנים, מזגן מרעיש ועוד. מילות המפתח הן בדרך כלל לקוחות מעולם הפעילות העסקית של העסק. במקרה של חברת רהיטים מילות המפתח שלה יהיו: כיסאות, שולחנות, ספה, פינת אוכל, סלון ועוד.

כאשר אנו מקלידים בגוגל, מדוע עולים רק אתרים מסוימים? כאשר מדובר באתרים שלידם יש את המילה "מודעה" בצבע ירוק, הם עולים כי בעלי האתר הזה מפרסמים את האתר שלהם בקמפיין פרסום בגוגל. ואם אתם לא תעשו פרסום בגוגל לעסקים קטנים, אתם אף פעם לא תגיעו לגוגל ואם תגיעו זה יהיה בעמוד האחרון…

יתרונות פרסום בגוגל לעסקים קטנים?

  • עושה חשיפה לאתר מול הגולשים ברשת.
  • מופיע בשורת המודעה בתוצאות הראשונות של גוגל.
  • מביא לכם גולשים לאתר.
  • עושה לכם שיווק.
  • מגדיל לכם את מאגר הלקוחות ועושה שימור לקוחות קיימים.
  • חושף אתכם ואת הפעילות העסקית שלכם ועושה לכם מוניטין ותדמית טובה.
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?