מעניין מה השתנה מאז חדירת הרשת לחיינו. אם כך, דו"ח בזק יוצא כל שנה והוא מציג נתונים אשר משקפים את המצב שלנו בחיבור שלנו "לטבור" החדש של חיינו.
האם ידעתם כי מיליון ישראלים משתמשים כל יום באינטרנט? 71% מנצלים את שירותי הענן ויש עוד נתונים בכלל לא מפתיעים אגב, כי גם אנחנו מסתבר חלק מהמחקר הזה.
הדו"ח סוקר את הרגלי ההתנהגות והשימוש של הישראלים והוא מבוסס על מחקר שערכה חברת בזק. הדו"ח נערך בשיתוף מכון המחקר TNS. הוא תשאל 1268 אנשים בגילאים 13 פלוס. הוא כלל קטגוריות של שאלות המשקפות את החיים הדיגיטליים. כולנו יודעים כי כולנו שקועים עמוק עד צוואר ברשת, ולכן פרסום באינטרנט לעסקים קטנים צריך לעשות מסיבה אחת: כל הלקוחות שלכם ברשת, אתם לא צריכים ללכת רחוק מדי, רק לעשות איזה קמפיין או לפתוח דף פייסבוק ואתם על המפה.
רשתות חברתיות- תהיו שם!
פייסבוק כבר מזמן הפכה לזירת פרסום מהחשובות ברשת. אם אתם עסק קטן שמחפש פרסום באינטרנט לעסקים קטנים, הקמת דף פייסבוק עסקי היא חובה היום. אבל כדאי ורצוי שאת הדף הזה ינהל גוף מקצועי כמו למשל סוכנות דיגיטלית או משרד פרסום ברשת.
לדף העסקי שלכם תוכלו להעלות פוסטים הקשורים בפעילות שלכם, סרטונים, חוות דעת של לקוחות וגם לדבר ישירות אל ציבור הלקוחות שלכם. התמונות צריכות להיות מקצועיות וגם התכיפות צריכה להיות טובה. אם יש לכם לקוחות מתעניינים בפייסבוק, הם בטוח יגיעו אליהם וייחשפו לתכנים שלכם, התכנים שלכם עושים לכם שיווק ולכן חשוב שהם גם ייכתבו בצורה מקצועית מאוד.
גם באינסטגרם הוא ערוץ מצוין לפרסום בעיקר למי שמשווק מוצרים לצעירים. כל הצעירים שם והם מעדיפים את המדייה הזו על פייסבוק שהופכת בתהליך הדרגתי לפלטפורמה המתאימה לבני 25 פלוס. הצעירים ממש עמוק בתוך האינסטגרם.
קמפיין בתקציב ובזמן שלכם
עוד לא היה 'דבר כזה בעולם הפרסום, שיכולת לפרסם משהו, להיווכח בזמן אמת אם הפרסום הזה עובד לך, לעצור אותו בכל זמן או לשנות אותו. אבל כאשר מדובר על פרסום באינטרנט לעסקים קטנים ואתם עושים קמפיין קידום בגוגל, יש לכם את כל היתרונות ואת כל השליטה על הקמפיין הזה. מדובר על סדרת מודעות שסוכנות הדיגיטל שלכם תקים לכם, ואתם תתחילו בקמפיין של גוגל אדווארדס. זהו הכלי הפרסומי של גוגל, והוא כל כך חכם שהוא יודע להפנות את המודעות לקהלים שמתעניינים בהם ועושה לכם חיים קלים. פעם היו עושים מחקרים שלמים במשרדי פרסום, כדי לדעת איך להגיע לקהלי היעד, היום לוחצים על כפתורים. יודעים מיהם הקהלים שאוכלים ריבה, מציעים להם אותה, מיהם הקהלים שאוהבים לעשות ריצות, מציעים להם בגדי ריצה. אין מידע שנעלם מעיניו של הכלי החכם הזה ולכן הפרסום שלכם עשוי להצליח מאוד.
רוצים לשנות בבקשה!
אחד היתרונות הכי גדולים ברשת הוא היכולת לנהל את הקמפיין בתקציב שלכם, ולהבין איזה מודעות עובדות ואיזה לא. האם השתמשתם במילות מפתח נכונות. איזה סוג של קהל מביא הקמפיין הזה, ואם אתם מודדים את התוצאות ורוצים לשנות משהו, אתם יכולים לעשות את זה בקלות. עוצרים את הקמפיין משנים את המודעות, ומתחילים אותו שוב בצורה אחרת, עם מודעות אחרות, מילות מפתח אחרות ואולי גם בשעות אחרות, כי גוגל אדווארדס מכוון את המודעות שלכם לבני 60 פלוס באזור אשדוד ואתם יודעים שהם על המחשב בוודא בחמש אחר הצהריים ולא בבוקר למשל.
פרסום באינטרנט לעסקים קטנים יעשה נפלאות לעסק שלכם.