סושיאל לעסקים קטנים
אז איך עושים סושיאל לעסקים קטנים? והאם לייקים זה מספיק? כל התשובות במאמר הזה.
האמת היא שגם אם יהיו לכם המון לייקים בדף העסקי שלכם בפייסבוק, הם לא חייבים לבוא לידי ביטוי בהמרות ללקוחות חדשים. אבל אם עושים את זה נכון, בהחלט אפשר לסמוך על הפלטפורמה הזאת גם בנושא הזה.
פייסבוק בהגדרה שלה, החלה כרשת חברתית. היא נועדה כדי לשוחח ולהחליף רשמים וחוויות עם בני משפחה וחברים. פייסבוק התנגדה תחילה לשימוש בפלטפורמה כזירה פרסומית, והיא הייתה מאוד חד משמעית ותוקפנית בעניין הזה. היא סגרה חשבונות של עסקים שפרסמו אצלה ללא רשות. אבל מאז הדברים השתנו והיום פייסבוק היא כלי פרסומי משוכלל מאוד שאין עסק שלא עושה בו שימוש באמצעות סוכנות שיווק דיגיטלית לעסקים קטנים. דף פייסבוק יכול מעבר ללייקים לעשות לכם חשיפה נכונה, להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולשמר את הוותיקים. לדף עסקי בפייסבוק שמנוהל נכון יש כוח עצום. סושיאל לעסקים קטנים, זו המילה האחרונה בתחום הפרסום והשיווק ברשת.
סושיאל לעסקים קטנים- אינטרקאציה עם הלקוחות
פייסבוק זה המקום לעשות סושיאל לעסקים קטנים. זו ההזדמנות של כל עסק לנהל דו שיח עם הלקוחות בגובה העיניים. ככה אפשר להגיע ללקוחות פוטנציאליים, לאוהדים שממליצים עליכם ולהרבה לייקים שגם מתבטאים בכניסות לאתר ובהשארת פרטים. כך תוכלו לסחוף את הגולשים אחרי מסעות הפרסום שלכם, שחייבים להיות כפי שאנחנו אומרים כל הזמן, תחת כותרת של קונספט ולא סתם באוויר.
יש צורך להגדיר לכל עסק את הזהות החברתית שלו כדי לכוון לקהלי היעד הנכונים ברשת. הגדרת המסרים העסקיים היא זו שתקבע איך נראה הדף העסקי שלכם והאם הוא יצליח. צריך להיות מאוד ממוקדים ולהבין מהם הצרכים של מי שחולף בדף שלכם ועושה לכם לייק.
אם אתם משווקים מוצר חשוב שתדעו שהצרכנים היום הרבה יותר מודעים, משווים ודורשים פרטים על כל קנייה, אז אם אתם מפרסמים מוצרים בדף העסקי שלכם, עשו זאת במקצועיות וספקו לגולשים את הפרטים שהם צריכים.
דף פייסבוק עסקי בועט ומנצח כולל יצירת אינטראקציה עם הלקוחות, תוכן איכותי ויצירת עניין אצל הגולשים ורק חברה המתמחה בתחום ומציעה פתרונות שיווק לעסקים קטנים תקים לכם אחד כזה.
בואו נשחק במשחק!
לא המצאנו את זה עכשיו, משחק ויצירת אינטראקציה אין כמותם כדי לעשות סושיאל לעסקים קטנים משמח ומיוחד. הוא עשוי לגרום לגולשים להיות יותר מעורבים בדף שלכם, מאשר רק להשאיר לייק. זה גורם להם להישאר יותר זמן, אם מדובר באיזו חידת הגיון בכלל השארתם אותם להרבה זמן, אבל כמובן שזה לא מתאים לכל עסק. זה צריך להיות קשור למה שאתם משווקים ולתוכן שלכם. כך למשל תוכלו להמציא שאלות על הפרופיל של העסק, לחפור בהיסטוריה וגיאוגרפיה ולזכות את העונים נכונה במתנות, הטבות, מבצעים ועוד. אנשים בכל גיל אוהבים לשחק, לא משנה להם לפעמים אם הם מקבלים על התשובות שלהם משהו, הם אוהבים לשחק נטו. אתם בהחלט יכולים להשתמש בכל התכסיסים כדי להשאיר אותם בדף ולהפוך אותם ללקוחות שלכם.
הבעיה הכי גדולה של כל המפרסמים היום זה לא איך להביא את הרעיון הכי טוב, אלא איך להביא מעבר ללייקים גם התייחסות של גולשים. גיימינג זה רק רעיון אחד.
כיוון שניהול סושיאל לעסקים קטנים נעשה בזירה של רשת חברתית, אומר מומחה של משרד שיווק דיגיטלי שגם רוח הפוסטים וניהול דף הפייסבוק העסקי צריכה להיות כזו. כלומר לעשות את זה מקצועי אבל חביב, מפתה אבל ברור. מניע אנשים לפעולה ומשווק להם בשושו…