סושיאל – גם המתחרים שלכם שם

אין היום כמעט עסק שאין לו דף בפייסבוק, ושגם דואג להיכנס לדפים של המתחרים שלו ולראות מה הם עושים והאם שירות סושיאל לעסקים קטנים שלו יותר טוב משלהם.


המדיה החברתית בועטת ורועשת. כולם בפיסבוק. מדברים, מקשקשים, מביעים דיעה, מעלים תמונות וסרטונים, מעלים פוסטים, אבל בעיקר מתיידדים. גם עסקים הם חלק מהפייסבוק מאז שהיא אישרה הקמת דפים עסקיים. ולעסקים הללו יש דפים שמדי יום מתבצעות בהם פעולות כמו הכנסת פוסטים, תמונות ועוד. הגולשים מתבקשים לעשות לייק, אבל לפעמים הם לא עוצרים בזה. אם הדף מעניין אותם, הם יכולים להמשיך אתו הלאה. להיכנס לכל הפוסטים, לקבל מידע על המוצר, שאולי הם אפילו לא ידעו על קיומו והנה איזה מזל שהם חיפשו ברשת, כי הם לא ידעו בכלל שיש להם חנות של מוצרי ילדים כמה מטר מהבית.


כלומר- רוצה לומר. אף פעם אי אפשר לדעת מאיפה יגיע או יגיח הלקוח הבא שלכם. לכן אתם צריכים להיות בכל מקום. בעולם הדיגיטלי אתם צריכים לבחור את הערוצים שמשרתים את העסק שלכם, כי זה היום הפרסום הכי רלבנטי עבורכם.

מצאו את שפת המותג שלכם

לכל מותג יש שפה, ששואבת את ההשראה שלה מהמטרות וסגנון החיים ששייך למותג. כאשר אתם עושים סושיאל לעסקים קטנים לעסק של בגדי ספורט למשל, אתם צריכים לעשות את זה מקצועי, לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל שיש לה מומחים לאסטרטגיה ולפרסום שיכולים לבנות לכם תוכנית פרסום שווה בפייסבוק. שהפוסטים שלכם לא ייראו כמו עוד אלף פוסטים, שהגולשים יתעכבו על הרעיונות המקוריים שלכם ופרסום מבוסס ונשען על מקוריות. אם ניהול הדף שלכם ברשתות החברתיות יהיה כמו שעושים המתחרים שלכם. איך יבדילו ביניכם?


לכן- לא מדובר רק בישיבה מול המחשב, הכנסת תמונות ואיזה משפט שלא אומר שום דבר עליכם או על המותג שלכם. בהחלט צריך להיות מדובר במשהו שיש לו איזה שהוא ערך עבור הלקוחות. או שתספרו להם על מה היתרון שלכם. זה יכול להיות חומר גלם? פטנט, שיטה, טכנולוגיה. אבל לעשות העתק הדבק של תמונה ושל טקסט שלא אומר מאום, לא יתרום שום דבר לעמוד העסקי שלכם ואפילו עלול להזיק.

הסושיאל עושה לכם יחסי ציבור

כל דבר שאתם עושים, עושה לכם יחסי ציבור. אתם אף פעם לא יודעים איפה תפגשו את הלקוחות שלכם. בפורום כלשהו, בפייסבוק, בטוויטר או ביוטיוב, אינסטגרם או בכל זירה אחרת בה אתם משתתפים כדי לקדם את העסק שלכם.


סושיאל הוא ניצול מקסימלי של כמות האנשים המחוברת היום לפייסבוק בישראל. מדברים על 6.6. מיליון בני אדם שאתם יכולים להיחשף אליהם, כאשר ידוע הוא כי רובם נמצאים מדי יום בפייסבוק. זו הפכה להיות צורת ההתקשרות המועדפת על כולם, ולכן זו הזירה בה אתם צריכים להיות נוכחים. אם בערוץ הזה מסתובבים מיליונים של אנשים, סביר להניח שמישהו מחפש את המוסך שלכם, הקליניקה הסינית שלכם, הקונדיטוריה שלכם, החנות שלכם, המותג שלכם. סביב הפעילות שלכם בפייסבוק אתם יכולים להגדיל הכנסות, לקבל לקוחות חדשים, לשמר את החדשים ולגרום להם להיות אתכם באינטראקציה יום יומית. כך תגרמו להם לפתוח נאמנות למותג שלהם ורק שלהם. להיות אתם בתקשורת בונה, לבקש את דעתם על הא ועל דה ובעיקר על למה הם אוהבים את המותג שלכם.

סושיאל לעסקים קטנים, זה חובה לכל עסק שרוצה להיות גדול.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?