מיתוג עסקי לעסקים קטנים

מיתוג עסקי לעסקים קטנים

מיתוג עסקים לעסקים קטנים מתחיל מתכנית צמיחה שנתית. זה לא אקט ספונטני, זהו אקט מתוכנן לפרטי פרטים כולל קביעת קונספט, אסטרטגיה שיווקית ופרסומית ומטרות המיתוג. הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לבנות תכנית עסקית לפחות לשנה שכוללת את המהלכים הרצויים כדי להשיק את העסק ולהתחיל לקבל לקוחות. 

כל בעל עסק קטן או גדול מבין שהיום בתחרות המתקיימת בין מותגים ומוצרים מקבילים, חייבים לבצע תהליך של מיתוג אחרת לא ידעו מי אתה ומה אתה רוצה. הנוכחות בעולם הדיגיטלי היא שקופה וזמינה ולכן היום כל חברה גם קטנה עושה מיתוג כי כולם רואים את זה ברשת ולכן צריכים שירות של פתרונות שיווק לעסקים קטנים כדי להגיע בדיוק למיתוג שהעסק שלכם צריך.

קביעת תקציב מראש – מיתוג עסקי לעסקים קטנים

מיתוג עולה כסף אבל הוא חובה. חשוב לקבוע מראש תקציב למיתוג. זה אומר הקמת אתר, עיצוב לוגו, אריזות אם צריך, קטלוג ועוד. ככה מתחילים לבנות שם. האתר צריך להיות מותאם לעסק שלכם, להיות תפור עליכם. הוא צריך לייצג אתכם שכן הוא חלון הראווה שלכם בעולם הדיגיטלי. כל פעולה שתעשו ברשת, תוביל את הגולשים אליו לכן אל תחסכו על אתר איכותי. הוא צריך להיטען מהר, להיות מותאם גרפית למקצוע ולעיסוק שלכם ולדבר בשפה של התחום שלכם. התוכן חייב להיות איכותי וצריך לעשות קידום. בלי קידום האתר שלכם יהיה תקוע אי שם ברשת. משרד הפרסום הדיגיטלי שלכם יחליט אם מתאים לכם לעשות קידום אורגני שזה תהליך יותר אטי וממושך או לעשות קידום ממומן בגוגל. זהו חלק מתכנית מיתוג עסקי לעסקים קטנים שלכם.

מיתוג דף עסקי בפייסבוק 

כמעט לכל עסק היום יש דף עסקי בפייסבוק. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה אם הדף הזה עובד נכון בשבילכם. הפייסבוק הפך לזירת פרסום רשמית בועטת ויש לו כוח עצום לגרום לכם לחשיפה. הדף צריך להיות פעיל ומעניין. אתם צריכים לנהל אותו בצורה מקצועית ועדיף לשכור שירותים של מנהלי דפי פייסבוק במשרד פרסום דיגיטלי. 

הפוסטים והתמונות בדף הזה צריכים להיות יצירתיים. זה לא מספיק לקבל לייקים. צריך לשאוף מעבר לכך, ליצור אינטראקציה עם הגולשים, שישאירו פרטים ויהיו לקוחות שלכם. בגלל זה צריך קונספט, רעיון לפרסום הפוסטים שיעשו איזה שהוא באזז וימצאו חן בעיני הגולשים. אתם נמצאים בזירת הפרסום הכי מגניבה ברשת, תהיו מגניבים. כל מה שתעשו מודד אתכם, מייצר לכם שם ומוניטין ואתם צריכים גם לייצר אותם וגם להקפיד עליהם.

ניהול קמפיינים – מיתוג לעסקים קטנים

החדירה והנוכחות ברשת נעשים גם באמצעות קמפיינים בגוגל. קמפיין קידום PPC אמור להציג אתכם בפני הגולשים לרגל השקה, מכירה מיוחדת, הקמת מועדון לקוחות ועוד. תהא המטרה אשר תהא, אתם אמורים להיות מיוצגים נכון. המודעות שלכם צריכות לייצג אתכם ואת התחום העסקי שלכם והקמפיין עצמו חייב להיות מקצועי.

קמפיין בגוגל הוא כלי כדי לעשות מיתוג עסקי לעסקים קטנים. כך אתם מגיעים לגולשים חדשים, עושים היכרות אתם, מייצרים אינטראקציה שמאוד חשוב לייצר באמצעות קמפיינים. הם אמורים להשאיר לכם פרטים, ואולי הם יהיו לקוחות שלכם. אין לכם דרך אחרת להביא לקוחות חדשים. היום כל פרסום שעושים וכל מיתוג עובר דרך הרשת.

במודעות של הקמפיינים שלכם אמורים להיות כלולים מילות מפתח הרלוונטיות לחיפוש שלכם, וכאשר הקמפיין יעלה אתם תעלו בתוצאות הדירוג של גוגל במקומות ראשונים. ליד הפרסום שלכם תהיה רשומה המילה מודעה בצבע ירוק.

זוהי דרך מהירה להתוודע אל לקוחות חדשים, להפגין נוכחות ברשת ולהיות במקום בו נמצאים היום כל העסקים הקטנים והגדולים.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?