למה צריך מיתוג עסקי לעסקים קטנים?
מיתוג עסקי לעסקים קטנים דורש יצירת אסטרטגיה מגובשת בהתאם למטרות. מה שאתם צריכים לשאול את עצמם זה, איך המיתוג אמור לבדל ולהעביר מסרים של העסק שלכם לקהלי היעד שלו. בידול זה מושג המפתח הכי חשוב. זכרו כי אתם לא לבד בתחום שלכם, ויש לכם מתחרים. השקעה יסודית במחקר המתחרים, תעניק להם את ההבנה מה היתרון שלכם עליהם, או להיפך, ואיך אתם מיישרים קו או אף עולים עליהם בבידול וביתרונות שלכם.
כאשר מדובר במיתוג עסקי חשוב להבין כי ראשית צריך להיות לכם מוצר טוב ביד. מיתוג לא עושים למותג בינוני. כדי שהוא יהיה מוצר על, ויזכה למיתוג, חייבים להיות לו כל מיני תכונות ופרמטרים חשובים. זה יכול להיות איכות, ריח, צורה ועוד. כל דבר שהופך אותו למיוחד מול המתחרים שלו.
אתר אינטרנט- התחלה של מיתוג עסקי לעסקים קטנים
הקמת אתר אינטרנט היא התחלה של מיתוג עסקי לעסקים קטנים. זהו הדבר הראשון והבסיס של כל מה שתעשו ברשת. ראשית צריך להיות לכם אתר והוא חייב להיות טוב. האתר שלכם הוא כמו חלון הראווה שלכם. הוא חייב לייצג אתכם בצורה הכי מכובדת וזה אומר שאתם צריכים למצוא חברת בניית אתרים לעסקים קטנים, ולהפקיד בידיה את מלאכת הקמת האתר שלכם. זה צריך להיות מותאם לעסק שלכם בכל מיני רמות. העיצוב, הגלישה באתר חייבת להיות חלקה. ניווט קל ומהיר. כדי שגולשים יישארו היום באתר, חייב להעניק לכם חווית משתמש. זו מתחילה בזמן טעינת האתר ומסתיימת באיכות העיצוב, מהירות הגלישה והתוכן המוקפד. הקפידו לקחת קופירייטר שיכתוב לכם את החומר. אם אתם לא יודעים לכתוב אל תעשו את זה בעצמכם. כתיבה זה מקצוע.
פתיחת דף עסקי בפייסבוק
הדבר השני החשוב שאתם צריכים לעשות, זה פתיחת דף עסקי בפייסבוק. כמו האתר גם זה דף שמהווה חלון ראווה והוא חייב להתנהל נכון. לא מפרסמים פוסטים אקראיים ותמונות בלי קשר לכלום. צריכה להיות תוכנית פרסום מובנית, עם כותרת. צריכות להיות מטרות וצריך להשיג אותן. הפנייה שלכם אל קהלי היעד היא קריטית. כאשר הם נתקלים בדף העסקי שלכם, הם שופטים את הפעילות שלכם בו. מתרשמים ממה שאתם מפרסמים ומגבשים עליכם דעה. גם זה צריך להתנהל בצורה מקצועית. לבוא עם רעיונות פרסומיים גם כאשר מדובר בדף עסקי. למנף אותו כדי להציג את המותג או השירות שלכם בצורה הכי נגונה ומקומית. אין ספק כי מיתוג עסקי לעסקים קטנים מחייב היום התנהלות נכונה גם בפייסבוק.
רוצים לעשות שיווק- עשו זאת דיגיטלית
אם עוד לא הבנתם, זירת השיווק והפרסום עברה היום לרשת. לכן קידום בגוגל באמצעות קמפיין, זה אקט שכל עסק קטן או גדול עושה היום ויש לזה המון יתרונות. כאשר אתם עושים היום קמפיין, הגולשים נחשפים למודעות שלכם, חלקם אולי גם מקליקים עליהן. גם אם זו חשיפה ראשונה שלכם, כדאי שיראו אתכם, ואם אתם עושים את הקמפיין במסגרת מיתוג עסקי לעסקים קטנים כחלק מהפעילות שלכם, זה מצוין. תוכלו להזמין את הגולשים להשקה של מוצרים חדשים, פתיחת סניף, חגיגת מכירות ואפילו הקמת מועדון לקוחות?
אין מקום בו תוכלו לקבל יותר חשיפה, תגובות והזדמנות להציג את עצמכם ברשת יותר מאשר הערוצים הדיגיטליים. הכל קורה בהם. תוכלו לפתוח גם חשבון אינסטגרם , להעלות תמונות וסרטונים ולכבוש את העולם הווירטואלי.