למה חשוב למתג עסקים קטנים משלב הפתיחה?

מיתוג חשוב מאוד לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים. כל מותג שאתם מכירים בעולם התחיל בקטן והפך לגדול. המיתוג חשוב מאוד לכל עסק ויש קשר בין עסק מצליח לבין מיתוג. לא מדובר רק בלוגו של העסק או בעיצוב החיצוני שלו, כאשר המותג מוצלח, זה מכיוון שיש לו רשימה של תכונות וערכים שעזרו לו להפוך למותג..


הדבר הראשון הבולט היום ביחס לתחום של מיתוג לעסקים קטנים, מתחיל מההזדמנויות שרשת האינטרנט מציעה. אם בעבר אמצעי הפרסום הגדולים היו מנוצלים רק על ידי חברות גדולות ומובילות, היום כל עסק קטן ואפילו של אדם אחד, יכול להקים אתר ברשת. כאשר מישהו מחפש משהו שהעסק הזה משווק, הוא יגיע גם לאתרים של העסקים הגדולים וגם לאתרים של העסקים הקטנים. אפשר לומר חד משמעית שהרשת יצרה שוויון במובן הזה שאין הבדל בין עסק קטן לעסק גדול ברשת.

למה צריך מיתוג?

מיתוג הוא כמו הבגדים שאנחנו לובשים, מה שאנחנו רוצים שיחשבו עלינו והרושם שאנחנו רוצים לעשות. אנחנו נבחר בבגדים שיעבירו את המסרים שלנו. הרושם שנעשה כאשר נלבש מכנסי טרנינג שונה מהרושם שנעשה כאשר נלבש חליפה. זה אומר שהבגדים הם האמצעי שלנו לומר משהו למי שמביט בנו.


אותו דבר זה מיתוג, העיצוב שתעשו לעסק שלכם, הוא זה שיקבע את הרושם עליו. אם תלבישו אותו יפה ונכון, הוא ימשוך תשומת לב ויהיה ברור, אם תלבישו אותו "בבגדים" שלא מתאימים לו, הוא ייראה מגוחך.
לצורך העניין, אתר אינטרנט הוא ":הבגדים" של כל עסק. העיצוב והתוכן והגרפיקה שלו, מוכרים את העסק שלכם, ולכן אתם חייבים לעשות מיתוג לעסקים קטנים שמתחיל בעצם בעיצוב האתר שלכם ברשת.

מה הזהות שלכם?

מותג לא מצליח רק משום שהוא מותג. הוא מצליח משום שהוא טוב. הוא משקיע בעצמו ודורש מעצמו ועומד בקריטריונים שהופכים אותו למותג. הוא לא מתפרק, מתקלקל, מתקלף ונגמר אחרי עונה אחת, הוא חזק ויציב. עשוי מחומרי גלם טובים, העיצוב שלו מיוחד, הצבעים שלו אופנתיים והוא מאוד טרנדי תמיד. כאשר מדובר על שירות אז התכונות שנחפש יהיו: אמינות, נאמנות, מקצועיות, מחיר סביר ואחריות.


מוצר או שירות עשויים להפוך למותג, כאשר יש להם רשימת תכונות איכותית וזהות משלהם. זו מהווה את לב ליבו של המותג. יתרונות שונים משל המתחרים. זה בעצם הופך את כל הקערה על פיה כי בזה מדובר.
אם אתה מוכר פלאפל כמו של כולם, אתה לא מותג. אבל אם אתה מכניס לו איזה מרכיב סודי שגורם לו להיות בטעם מטורף, וכולם עומדים בתור אצלך, אז אתה יכול להיות מותג. אם יש לכם מוצר מצליח ביד וגם מקורי, זו ההזדמנות שלכם להיות ממותגים.


איך עושים את זה? פונים למשרד שעושה מיתוג לעסקים קטנים, מבינים מה התהליך, מבררים מחיר ומתחילים לעשות מיתוג.

מיתוג לעסקים קטנים, מבינים מה התהליך, מבררים מחיר ומתחילים לעשות מיתוג.

כל עסק והמיתוג שלו

מיתוג טוב נבנה על הערכים של המוצר או השירות. לא ממציאים מותג, הייחודיות שלו נובעת מהאמת שלו. אם למשל יש לכם מכבסה ואתם נותנים שירות מעולה ויש לכם המון לקוחות מרוצים, אז שם נכון ולוגו, ואתר אינטרנט חמוד יוכלו למתג אתכם במהרה.
אם יש לכם חברת רהיטים שעושה אותם רק מעץ מלא, אז אתם תמתגו אותם בתור רהיטים איכותיים מחומר גלם איכותי וטבעי ותהיו חייבים לעשות להם מיתוג, כדי להצדיק למשל את המחיר הגבוה. מותגים תמיד עולים יותר.


ככה עושים מיתוג לעסקים קטנים.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?