חשיבות ה-SEO לעסקים קטנים

כל איש קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים יודע, כי מחקר מילות מפתח הוא אחד השלבים הכי חשובים לפני התחלת התהליך. מדובר על מילות מפתח שבאמצעותם יחפשו גולשים את האתר שלכם, כי ככה זה עובד בגוגל.


כאשר אתם נכנסים לגוגל ומחפשים משהו באינטרנט, אתם צריכים להקליד בשורת השאילתה משהו, המשהו הזה הן מילים. אתם יכולים לכתוב "מסעדת בשרים", "גנן", עורך דין. כל אחת מהמילים האלה תניב לכם תוצאות מידיות.


איך זה עובד? גוגל סורק את דפי האתרים והוא שולף את כל התכנים בהן מצוינות מילות המפתח שלכם, ליתר דיוק, הוא לא שולף את כולן, הוא שולף את התכנים שעושים להם קידום אורגני. זו בדיוק הסיבה לכך שעושים קידום כזה, כדי שגולשים שמחפשים משהו שאתם מוכרים ברשת, יגיעו גם לאתר שלכם. אם הוא מקודם הם יגיעו אליו, אם לא, הם יגיעו למתחרים שלכם.

על מנוע חיפוש ומילות מפתח ויראליות

גולשים יגיעו לאתר שלכם, רק אם גוגל יזהה בו מילות מפתח המוקלדות בשאילתה שלו. אתר אשר מותאם מבחינה אורגנית למנועי החיפוש, דובר את אותה שפה של גוגל, הוא יציג אותו בשמחה לגולשים. הדרך לעשות קידום אורגני איכותי, היא ללמוד מהן מילות המפתח שהגולשים משתמשים בהן, על מנת להגיע אליכם. לפעמים זו תהיה מילת מפתח אחת, לפעמים ביטוי בן שתיים או שלוש מילים, לעתים ביטוי עם זנב ארוך.

גולשים יגיעו לאתרים שגוגל מציע להם. הוא יגיע אליהם בזכות קידום אורגני לעסקים קטנים או לכל אתר אחר. ישנן מלות מפתח שגם עוזרות לדירוג האתר. אבל לא די בהן. כאשר מדובר על קידום אורגני, דרושים גם תכנים איכותיים וקישורים חיצוניים. הרכבת מילות המפתח, היא תהליך לעתים ממושך. חובה להתבסס על יסודות מוצקים ועל ניחוש. יש הרבה מקום לניסוי ולטעייה.

למה אתם חייבים מילות מפתח?

קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים, נעשה בדרך כלל כדי להשיג מטרות מסוימות ברשת. בעלי אתרים רוצים להביא תנועה איכותית לאתרים שלהם. אומנם לא כל מילות המפתח יובילו לתנועה איכותית, אבל הן חייבות להיות בתכנים הרלבנטיים של אותו אתר.


סיבה נוספת לקיומן של מילות המפתח, קשורה לדירוג של גוגל, כאשר הוא מדרג את התכנים עם מילות המפתח ועל פיהן מדרג אתכם בתוצאות החיפוש. מילות מפתח משמשים גם לצורך קידום אורגני, כאשר כוללים אותן, רצוי באופן הכי טבעי במאמרים מקצועיים לאתר. מאמרים אלה יציגו את קשת התכנים הקשורה לאתר מסוים באופן מקצועי, קולח ואיכותי.

שימוש במילות מפתח נותן מידע לבעל האתר, איזה מילות מכוונות במדויק את הגולשים למוצר או השירות שהם משווקים. כאשר עושים קמפיין בגוגל, דרושות מילות המפתח הנכונות כדי להציג בפני הגולשים את המודעות עליהם הם מקליקים בדרך לאתר או לדף הנחיתה. דף זה גם אמור לכלול את מילות המפתח וגם המודעות.


כמובן שש הבדל במחקר מילות ממפתח לצורכי קידום אורגני SEO לבין מילות מפתח עבור קמפיין בגוגל.

באינטרנט- אורגני זה ויראלי

רשת האינטרנט יצרה, מלבד שיטות שיווק אתרים כמו למשל קידום אורגני לעסקים קטנים, גם הלך רוח שלא היה מוכר עד לקיומו של העולם הדיגיטלי. מושגים כמו קידום אורגני או מילות מפתח לא היו כלולות בעולם הפרסום טרום העידן הדיגיטלי.


כאשר בוחרים מילות מפתח לצורכי SEO מתחילים ראשית לאתר את מילות החיפוש הרחבות, ולאחר מכן מתחילה הרשימה לדייק במילים שיהיו מתאימות למוצרים או לשירותים שאתם משווקים.


ישנה תחרות גדולה על ביטויים מסוימים בקרב מי שמילות המפתח שלו רלוונטיות לו ולעוד רבים. גם המילים קידום אורגני לעסקים קטנים זה ביטוי תחרותי מאוד.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?