בניית אתרים לעסקים קטנים – להגיע ללקוחות שלכם!

עידן הצרכנות הוא עידן של ריבוי. לא משנה איזה מוצר או שירות, יש ריבוי של עסקים שמספקים אותו. לכן כל עסק צריך פרסום, בשלל פלטפורמות כמו עיתונות, רשתות חברתיות, שיתופי פעולה וניוזלטרים. אך הפלטפורמה הכי חשובה למצוא בה פרסום היא האינטרנט, ולייתר דיוק, בעזרת אתר אינטרנט שנבנה במיוחד לעסק שלך. הדבר נכון במיוחד לעסק קטן, מקומי, שמוצא עצמו בצומת – הלקוחות הקבועים ממשיכים לבצע עסקאות, אך יש צורך להתרחב ולהגיע לקהלים נוספים. 

על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים, שירות בניית אתרים לעסקים קטנים יכול להועיל. שירות כזה יעזור לכם לבנות אתר מאפס. לא צריך להשקיע זמן או אנרגיות בלנסות לעשות זאת לבד עם שירותים חינמיים שדורשים מכם ידע ועצמאות טכניים שכנראה אין לכם. סוכנויות דיגיטל המציעות שירות בניית אתרים הן בעלות ידע נרחב ומקצועי, והן יכולות לעזור לכם לעבור תהליך שלם שבו ישנו שיתוף פעולה על כל מאפיין ומאפיין באתר שלכם.

שלבים בהקמה – התאמה אישית

במהלך בניית אתרים לעסקים קטנים, יש קודם כל מה שנקרא אפיון העסק. במהלך אפיון, הסוכנות עובדת מול בעל העסק ומנסה להבין יחד איתו מי הלקוח אותו הוא מחפש? מה הלקוח הזה מחפש בעסק? מה המטרה של האתר? איזה אופי יש לעסק? לאיזה קהלים חדשים הוא יכול להגיע?

לאחר מכן, המעצב ואיש הקריאייטיב יפתחו קו עיצובי ומעין ״דף מסרים״. דף המסרים הוא כל מה שהאתר מוסר למבקר בו, והוא והקו העיצובי הולכים יחדיו. למשל, עסק ותיק, רציני ומכובד שמנוהל על ידי משפחה – יקבל קו עיצובי שיעביר את האיכות של מוצר או שירות שעברו במשפחה במשך דורות. האתר ידגיש את העובדה הזו ויפנה ללקוחות שמעריכים ותק של עשרות שנים. 

״דף המסרים״ מושפע גם מהאופי של האתר, מהמטרה שהוא משרת. אם האתר הוא בכלל חנות, אזי האתר יכיל גם פרטים טכניים על המוצרים שנמכרים בחנות, דפי קטגוריות וגרפיקה שנוחה לקטלוג ודפדוף בין מוצרים. אתר שמוקם על מנת לחזק תדמית של עסק, יתעסק יותר באודות על העסק, בסיפורי הצלחה ויכיל דפים כמו המלצות מלקוחות, חוות דעת מקצועיות ופרטים אינפורמטיביים על אחריות, שירות ואנשי הצוות.

שלבים בהקמה – פיתוח

הפיתוח הולך יד ביד עם השלב של העיצוב והגרפיקה והוא בעצם יוצר תבנית שעל גביה מונחים כל המאפיינים האישיים יותר. יש הרבה שירותים שמספקים תבניות מוכנות מראש, אך לפעמים כדאי לפתח אתר מאפס. למה להשקיע את המאמץ הזה? בניית אתרים לעסקים קטנים היא לא משהו שיש לעשות בקלות דעת. בניית אתרים מסוג זה צריכה להיות מותאמת אישית ובעיקר לבדל את העסק ממתחריו. העידן הוא עידן של עומס צרכני, אך העומס הוא גם יצרני. יש אלפי יצרנים, נותני שירות וספקים – על מנת שעסק קטן יגיע ללקוחות חדשים הוא חייב למצוא לעצמו נישה, ייחוד, את ה״קריצה״ שלו לקהלים רחבים. 

בפיתוח מתעסקים גם בחוויית המשתמש, מה שנקרא UX ו-UI. האתר חייב להיות אתר נגיש, ברור, שכל גולש בכל גיל ירצה להישאר בו ויהפוך להיות לקוח פוטנציאלי. האינטרנט הוא מקום מהיר, הגולשים רגילים להתמודדות מהירה וחלקה עם ממשקים ולכן אתר מקרטע או מבלבל יהיה חוויה לא חיובית לגולשים בו. 

את כל הדברים האלה מעצבים, גרפיקאים ומפתחים מקצוענים יודעים לעשות, לכן בשביל לקדם את העסק שלכם ולתת לו מקפצה משמעותית, כדאי לפנות לשירות בניית אתרים לעסקים קטנים מיומן שירכיב יחד אתכם אתר שיתאים כמו כפפה לעסק שלכם.

קראו גם על: שיווק דיגיטלי לעסקים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?