איך לפרסם בפייסבוק?

יש כמה זירות בהן עסק קטן יכול להתקדם בפייסבוק. יש את הדף האישי בפייסבוק, הדף העסקי וקבוצות. בעלי עסק בוחרים להקים דף עסקי כי זה חושף אותם בפני לקוחות חדשים. בנוסף באמצעות הדף העסקי הם יכולים להעביר מידע על המוצרים או על השירות שלהם. הם יכולים ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים, להקים מועדון לקוחות, להזמין אותם לבקר באתר או בחנות שלהם במציאות. דף עסקי טוב זה לא רק לייקים, זו נוכחות שאמורה בסופו של דבר להועיל לעסק שלכם.


אם אתם רוצים לנצל את כל מיליוני הישראלים שמחוברים לפייסבוק, אז אתם צריכים להיות שם. אם הם לא יקנו מכם היום סלון, הם יקנו מחר. אם הם לא יזמינו היום רולאפ מבית הדפוס שלכם, הם יזמינו אותו כשהם יצטרכו. הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות לעסק שלכם בפייסבוק, זה להעלות פוסטים מעניינים שיגרמו לגולשים לזכור אתכם בזכות אותם פוסטים. זה דורש התקשרות עם סוכנות דיגיטלית שפועלת בזירת הפייסבוק ומעניקה שירות כזה ללקוחות. פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים עוזר להם לצמוח.

מחפשים אתכם בפייסבוק- אתם שם?

גולשים נכנסים היום לרשת ומחפשים כל מיני עסקים. בדיוק כמו בשאילתה של גוגל, יש אפשרות לרשום בשאילתה של פיסבוק חברה או עסק. האם אתם שם? כי איך אתם חושבים עושים היום עסקים. מחפשים פרחים רושמים פרחים, מחפשים הנהלת חשבונות, רושמים הנהלת חשבונות. מי שלא מכיר אתכם לא רושם את השם שלכם, הוא מחפש מוצר או שירות, ואם אתם לא מופיעים בפייסבוק אז אולי הפסדתם לקוח.


כאשר תפתחו דף עסקי בפייסבוק, תצטרכו לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטלית. זו אמורה להפעיל את הדף שלכם בצורה מיוחדת ומקורית. להכניס פוסטים שיעניקו לכם לא רק לייקים (כי לייקים לא מספיקים כדי למכור משהו), אלא תגובות שיגרמו לאנשים להשאיר לכם פרטים ולרצות לדעת יותר על העסק שלכם.


אנחנו לא יכולים לתת לכם דוגמאות כי אנחנו לא חושבים שזה צריך להיות פזיז. זה צריך להיות מאוד שקול, מאוד מתוחכם ומאוד מתוכנן. לא בונים עסק ביום, ודף עסקי בפייסבוק זה איך שאתם נראים בפלטפורמה הזאת וכדאי מאוד לעשות את זה בצורה הכי מקצועית. סוכנות דיגיטלית מומחית בתחום תוכל להרים לכם קמפיין פרסום עסקים קטנים בפייסבוק. תיווכחו איך זה עובד ואיך זה מביא לקוחות.


אם לא אתר לפחות פייסבוק

אם החלטתם לא להקים אתר באינטרנט, לפחות שיהיה לכם דף פייסבוק. ככה ימצאו אתכם. אנשים מחפשים כל מיני דברים באינטרנט כדי לקבל עליהם מידע. לפעמים בגלל המידע הזה הם הופכים ללקוחות. ככה עושים היום עסקים ואם אין לכם נוכחות דיגיטלית כאתר, אז תהיו נוכחים בדף עסקי משלכם. אם תנהלו אותו בצורה נכונה, גם הוא עשוי להביא לכם לקוחות.


עם הדף העסקי שלכם אתם גם יכולים להגיע לעמוד הראשון בגוגל. אם אתם עושים פרסום בפייסבוק לאנשים קטנים, יש לפייסבוק כלי פרסום שיודעים איך להביא אליכם בדיוק את קהלי היעד בגילאים, במיקום ובתחומי העניין שהמוצר שלכם כולל. זאת אומרת אם אתם למשל משווקים קורס פילוסופיה ועושים פרסום. פייסבוק ידע לטרגט את המודעות שלכם לקהלי היעד בדיוק לפי הדרישות שהצבתם למודעות.
ליכולת דיוק כזו, מעולם לא היה ניתן להגיע, לולא מדובר בכלים טכנולוגיים שיודעים לדייק גם במסעות פרסום ברשת. גם לגוגל יש כלי דומה- גוגל אדס.


ההחלטה לפתוח דף עסקי צריכה להיות שלכם, מתוך הבנה שאם אתם רוצים לשווק את עצמכם, היום עושים את זה ברשת האינטרנט. אולי אתם יכולים להביא כמה לקוחות מפה לאוזן, ואולי אפילו יש לכם כבר הרבה לקוחות וותיקים, אבל מי לא רוצה להמשיך ולגדול. אם דף עסקי בפייסבוק ופרסום יכול לעשות לעסק שלכם טוב, אז למה לא? תחטפו את ההזדמנות.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?