שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – הכי טוב לעסק!

כולם מדברים על שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ורק הם לא יודעים במה מדובר. מאמר זה יעשה סדר ויבהיר סופית על מה אנחנו מדברים.

שיווק אתם יודעים מה זה. רוב העסקים עושים שיווק, זה מה שמוכר, זה ההכנסות שלהם. בעולם לא דיגיטלי, בעולם המציאותי השיווק מוכר וידוע. מי שרוצה לעשות שיווק עושה כל מיני פעולות. הוא יכול להיות נוכח בתערוכות העוסקות בתחום המקצועי שלו. לשים מודעות בעיתונים, לעשות טלמרקטינג ולחלק פליירים בתיבות הדואר. רק שהיום כל הפעולות הללו עובדות רק בעולם המציאותי. מי שרוצה לעבוד ברשת צריך להבין מה אפשר לעשות ברשת כדי להצליח ולהיחשף. בדיוק בגלל זה אנחנו כאן.

אם בעבר היו לעסקים משרדי פרסום, היום קוראים לזה סוכנות דיגיטלית או משרד פרסום דיגיטלי. פשוט בגלל העובדה שהם עובדים בעולם הדיגיטלי.

בעולם הזה יש כלי פרסום אחרים מהעולם שבמציאות. אלה הם כלים טכנולוגיים. אנשי מקצוע שעוסקים בתחום של שיווק באינטרנט מכירים ויודעים מהם היכולות של הכלים האלה והם משתמשים בהם לטובת הלקוחות שלהם.

כלי הפרסום החדשים- לכל עסק מגיע פרסום

נוכחות בעולם הדיגיטלי דורשת דבר ראשון אתר אינטרנט. את האתר הזה צריך לבנות כך שיהיה שיווקי מבחינת התוכן והנראות שלו וכבר עשיתם את הצעד הראשון שלכם בעולם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.

הדבר השני שצריך לעשות כדי לקדם את האתר שלכם, זה לעשות לו קידום. כל מי שגולש ברשת מחפש כל מיני דברים בגוגל, אז ברור שהשאיפה של כל האתרים בכל תחום זה להגיע למקום הראשון. ואם תשאלו את עצמכם איך בכל זאת הגיעו לשם כל מיני אתרים, התשובה היא שהם עשו קידום אורגני.

קידום אורגני הוא מהלך יום יומי שעשה איש קידום, הוא מעדכן את האתר שלכם מבחינת הקוד ופרמטרים נוספים כדי לעמוד בדרישות של גוגל וככל שהוא מתאים לגוגל יותר, ככה הוא יהיה במקום גבוה. כדי לעשות קידום אורגני דרוש תוכן שנכתב ע"י איש תוכן מקצועי והוא מפיץ את התוכן הזה ברשת וטווה לכל אתר רשת קישורים. בתוכן חייבים להופיע מילות המפתח הרלבנטיות לכל אתר, אל הן המילים שבאמצעותן מחפשים תחום או נושא כמו שלכם.

כלי פרסום ושיווק טכנולוגיים

תשכחו את כל המילים שמקושרות עד היום אצלכם לפרסום כמו מודעה, פוסטרים, פליירים ועוד ותתחילו להטמיע את כלי הפרסום החדשים העומדים לרשות כל אתר שרוצה שירות של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.  הכלים הללו הם תוכנות מסוימות שאנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום ברשת יודעים לתפעל כדי להפעיל קמפיין בגוגל או קמפיין בפייסבוק. הכלים הללו כל כך משוכללים שהם יכולים להגיע לקהלי היעד שמחפשים אתכם בדיוק גבוה מאוד. הם יכולים להגיע לאנשים שאוהבים לקרוא ספרים היסטוריים ושלומדים מקרמה. הם יכולים להגיע לאנשים בני חמישים ולבני שלושים. הם יכולים להגיע לאנשים שגרים ברעננה או בבאר שבע. הם יודעים מה הם עושים, מכירים את הסטורית הגלישה שלהם. יודעים מה מעניין אותם, מה התחביבים שלהם, במה הם מתעניינים (כי הגולשים משאירים אחריהם עקבות ברשת). הם יכולים אפילו לדעת באיזה שעות הם גולשים ולמשך כמה זמן.

ומה כל זה אומר? שהיום הפרסום באינטרנט כל כך מדויק, שכל מה שאתם צריכים זה להחליט מה אתם רוצים למכור, לחשוף או להציע לגולשים ולפנות לסוכנות שיווק שתרים אתכם לשמיים. ככה עובדים בעולם הדיגיטלי.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?