פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים חדשים

עסק קטן חדש תמיד צריך למצוא את הדרך לבלוט ולהגיע לקהלי היעד שלו. היום יותר מתמיד באמצעות כלי הפרסום הטכנולוגיים של הרשת, אפשר גם לדעת בדיוק איפה נמצא קהל היעד הזה ועוד מידע שעוזר לעשות פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים חדשים ולהביא תוצאות בזמן קצר.

כלי הפרסום של גוגל נקרא גוגל אדווארדס. השימוש בו דורש מראש מילוי של כל מיני נתונים, אשר בסופו של דבר הם יעזרו למפרסם להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. בין השאר נשאלות השאלות: באיזה אזור גיאוגרפי רוצים להתמקד, באיזה גיל של קהלי יעד. מהם תחומי ההתעניינות שלהם, תחביבים ועוד.

ומדוע שנשאל כל כך הרבה שאלות אם בסה"כ אנחנו רוצים לשווק עכשיו מכשיר שעושה עיסוי לראש? אם כן הסיבה קשורה לעידן הזה ולשפע המוצרים הקיימים לעיסוי הראש.

למי מיועד המכשיר שלנו?

כדי להגיע לקהלי היעד שצריכים או יכולים לצרוך את מכשיר עיסוי הראש החדש שלנו, חשוב להבין מה היתרון שלו מול מכשירים אחרים ומה הוא עוזר לפתור? האם הוא מסייע בהקלה במצבי מיגרנה? האם הוא מיועד רק לשחרור והרגעה? האם הוא טוב לאנשים שיש להם נשירת שיער ומעודד את זרימת הדם. כלומר, לכל מכשיר יש את הייחוד שלו וזו הסיבה שגם ייצרו אותו. כאשר רוצים לשווק מוצר חדש חייב בעל העסק לעשות פרסום כדי להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שירכשו את המוצר הזה, וכדי להגיע אליהם הוא חייב לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל אשר תוכל לעשות לו קמפיין מכירות בגוגל או לעשות לו כל פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים בערוצים הנכונים העומדים לרשותו בעולם הדיגיטלי. 

חשוב לציין כי עד היום כאשר משרד פרסום רצה לעשות פרסום למוצר מסוים, הוא "ירה" לכל הכיוונים במטרה להגיע לקהלי היעד. באמצעות המידע המוזן בכלי הפרסום של גוגל אדווארדס, יש מי שעושה את העבודה בשבילכם וזו הטכנולוגיה. באמצעות הזנת מידע נכון, יפורסם הקמפיין בזמן הנכון ובמקומות הנכונים ברשת, תוך ניצול המידע והתאמתו למוצר אותו רוצים לשווק, לאזור, לגילאים של קהלי היעד ועוד.

עוד אין לכם דף עסקי? אתם חייבים

דף עסקי בפייסבוק הוא עוד ערוץ אשר עשוי לחבר אתכם ללקוחות פוטנציאליים. בישראל רשומים כ-6 מיליון אנשים לפייסבוק והם גולשים מדי יום ברשת החברתית ונתקלים גם במודעות פרסומיות וגם גורמים לתגובה ולאינטראקציה לקהלי היעד.

הקשר הזה עם הגולשים תארו לעצמכם הוא הקשר שאתם צריכים כדי לעשות פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים. לחשוף בפניהם מוצר או שירות שלכם כדי שיכירו את המותג שלכם וירצו להיות לקוחות אוהדים שלו. אתם צריכים לפנות לסוכנות דיגיטל שתקים לכם דף עסקי ראוי ואטרקטיבי וגם תחליט מהו קונספט הפרסום שהכי מתאימה למוצר כמו שלכם. התגובות מגיעות במהירות בעולם הדיגיטלי, מדובר על כפתורים ומהר מאוד תוכלו להסיק מסקנות ולדעת אם הקמפיין שלכם מצליח או לא.

קהלי היעד מחכים לכם ברשת

בכל מקום מחכים לכם קהלי היעד ברשת. זה יכול להיות בפורומים בהם אתם משתתפים, באתר שלכם, בדפי נחיתה. בנוכחות שלכם בפייסבוק. אין היום דבר שמישהו לא מחפש אותו ראשית ברשת. כדי להיות בזירת העסקים הכי חמה היום אתם חייבים חשיפה ונוכחות, קמפיין פרסומי בגוגל, דף עסקי בפייסבוק.

כל אלה מגיבים מיד. אנשים יחזרו אליכם ישאירו פרטים, הם יכולים בקלות להיות הלקוחות הבאים שלכם אם רק תפתחו להם דלת…

קראו גם על: בניית אתרים לעסקים קטנים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?