פרסום בלינקדאין לעסקים קטנים

לינקדאין היא אחת הרשתות הגדולות והפופולריות ביותר בעולם והיא בעיקר רשת עסקית, אשר הרשומים בה משתמשים בה לצורך גיוס עובדים, נטוורקינג, חיפוש עבודה ויצירת קשרים עם סביבה של בעלי תפקידים בתחומי עיסוק מסוימים. 

זוהי פלטפורמת פרסום שניתן להטמיע בה קוד מעקב לאלה המבצעים קמפיינים של רימרקטינג, אפשר להעלות מודעות בניוזפיד, לפלח קהלים ונתונים אודות משתמשים, לבצע דיוור ממומן ועוד. היא מהווה כר פורה ומגוון מאוד לביצוע פרסום בלינקדאין לעסקים קטנים עם תוצאות נהדרות. 

האוריינטציה של לינקדאין היא עסקית ומשום כך שווה וכדאי להשקיע בתוכן שמעלים בה. זה לא בדיוק המקום בו המשתתפים עושים "לייק" באופן אוטומטי לכל פרסום שהם רואים, לוחצים על קישורים או מוסרים פרטים. הקהל של הרשת הזו מחפש תוכן איכותי שיש לו ערך מוסף, שיעזור לעסק שלהם, שייתן להם רעיונות. תוכן עסקי שווה. 

איזה סוגי מודעות יש בלינקדאין?

בלינקדאין יש שני סוגי מודעות – Self Service המופיעות בצג של הפיד ומודעות של תוכן ממומן המתפרסמות בפיד עצמו. זה יכול להיות דיוור ממומן שמאפשר משלוח הודעה ישירות לתיבת הדואר של משתמש בלינקדאין  מודעת לידים שאוספת פרטים ועוד. 

מודעות Partner שהעלות שלהן גבוהה דורשת שיתוף פעולה של הרשת עצמה הן כוללות מודעות מסוג DISPLAY, מודעות דינאמיות אחרות ועוד. 

פרסום בלינקדאין לעסקים קטנים מתאפשר כמובן רק אחרי הצטרפות לרשת ולא בפרופיל האישי אלא בדף החברה, זה יעניק לכם אפשרויות רבות של פרסום כמו למשל דיוור ממומן. 

אפשר גם להטמיע קוד המרות באתר שלכם, אשר מאפשר מעקב אחרי כל קמפיין פרסומי, ולאחר ייצור הקוד שלכם תוכלו ליצור קהלים לצורך שיווק רימרקטינג, מעקב אטחר המרות , קבלת נתוני אנליטיקס על המשתמשים ועוד. 

לצורך ההמרה תצטרכו להגדיר את ההמרות בקמפיין וליצור את הקהל בפניו תרצו להציג את המודעות שלכם.

קהל היעד בלינקדאין 

גם ללינקדאין כמו רשתות חברתיות אחרות, יש מספר גדול של משתמשים אשר יש צורך לפלח אותם לפי פרמטרים שונים בשל קמפיין פרסום. אפשר לפנות לגולשים שכבר ביקרו בעבר באתרכם או לכוון את הקמפין לנשים בלבד או לגברים או לגילאים מסוימים עם תחומי עיסוק מסוימים במיקום מסוים. 

פרסום בלינקדאין לעסקים קטנים מהווה לא רק ערוץ פרסום אלא בעיקר גם נוכחות וחשיפה ברשת מול עסקים אחרים ויש לזה תרומה גם ברמת התדמית ויחסי הציבור. 

זוהי זירת פרסום שיכולה להפיק החזר השקעה, תוך פילוח מדויק של קהלי יעד ואפשרות להגיע ישירות לבעלי תפקידים שלא תגיעו אליהם כל כך מהר בשום רשת חברתית אחרת. 

עם השקעה בתוכן איכותי כאמור, תוכלו לייצר המשכיות גם לקמפיינים ברשתות חברתיות אחרות וזה יכול להתחיל ממנה ואחר כך לעבור הלאה. כל מה שצריך זה לבחור בחברה המתחרה בשירות של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים שתעזור לכם במסע הפרסום ברמה הטובה ביותר.

יש ללינקדאין פוטנציאל אדיר 

יש ללינקדאין פוטנציאל אדיר ולכן לכל עסק כדאי לשקול את הפרסום הזה, פרסום בלינקדאין לעסקים קטנים עשוי לתת לכם יתרון על פני מתחרים אחרים שעדיין לא הפנימו את הפוטנציאל שיש לרשת הזו.

בעיקר חשוב מאוד ליצור קשרים בתוך הרשת עצמה כדי לגייס בעלי תפקידים או לחפש עבודה, בה נמצאים כל המי ומי של כל חברה וקשר הנטוורקינג עובד באופן טבעי בעצמו. כל נוכחות או שותפות בשיח בה, הוא כמו סוג של פרלמנט אצל החברים בסלון ורק מהנוכחות שלהם בה תוכלו ללמד הרבה גם על עסקים דומים לשלכם.

קראו גם על: בניית אתרים לעסקים קטנים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

רוצה לחבר את העסק שלך לעולם הדיגיטל?